Te koop: sneeuwkettingen Weissenfels Clack&Go Prestige 13

Ongebruikte sneeuwkettingen van Weissenfels te koop.

Dubbelspan systeem, naspannen niet nodig. Zelfspannende ketting te monteren bij weinig ruimte in de wielkasten. Bescherming voor aluminium velgen. Geschikt voor voertuigen voorzien van abs en esp.
Niet handmatig te spannen. Niet geschikt voor voertuigen met veel vermogen. Niet geschikt voor zware voertuigen en suv’s.

null

null

null

null

Zeg het maar. Wat wil je er voor hebben? Mag ook in DM.

DM? Deutsche Mark?

Aftellen maar!

Direct message?

Doe Maargratis.
Wel lachen. Niet geschikt voor veel vermogen. En dan staan er toch bandenmaten bij.
265/35R18 bv. De natte droom van veel sjonnies.
(Dus eigenlijk wel benieuwd naar de reden)

Specificaties zijn copy-paste van sneeuwkettingen.com, ik heb ze niet zelf bedacht :)

Waarom niet geschikt voor veel vermogen? Ik rij elektrisch…hoe werkt dat dan?

Kettingen zijn vrij dun denk ik.
9 mm staat erbij. Bij andere zijn de schakels zijn 13 mm en daar staat geen reductie voor vermogen of SUV

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 29 okt 2019 15:43

May the ski force be with you !!

Bijzonder, bij de voorgeschreven kettingen voor een Model 3 staat de Pewag Servo Sport RSS 76. Maar deze zijn ook 9mm dik. Je rijdt toch nooit echt hard met die kettingen om?? Wie kan mij dit uitleggen?
En daarnaast staat op de ene site dat deze ketting geschikt is voor voorwielaangedreven auto's, maar bij een Tesla moet ie om de achterbanden…

*bericht bewerkt door Jochemgerrits op 29 okt 2019 16:59

Ik heb ze ook onder een BMW. Ze zijn dun dus daarom niet veel vermogen, aan de andere kant heb ik onder mijn auto geen ruimte voor dikkere kettingen. Kortom een beetje rustig rijden dus

Zou het niet gaan om de kracht die erop komt te staan met wegrijden?

Ja daar gaat het om maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand met de hoeveelheid koppel die je erop losgooit.

Plaats een reactie