Val Thorens 11-01-2020. 1 plaatsje vrij door annulatie

Beste Wintersporters,

Wij vertrekken op 11/01/2020 opnieuw naar Les Trois Vallées. Onze bende bestaat voorlopig uit 11 mensen. 8 mannen (,43,46,47, 48, 50, ,59, 62 en 72 jaar) en 3 vrouwen (43, 48 en 57 jaar). 5 Belgen en 6 Nederlanders. Waarvan 10 gevorderde skiërs. De 11de persoon(1 man) gaat in de voormiddag les nemen. Het appartement in de luxe chalet in Val Thorens is al geboekt en betaald. 7 kamer appartement van ongeveer 135 m²( 6 Slaapkamers). De bedoeling is dat de living vrij blijft.
We zijn van plan om 3 tot viermaal in de chalet te eten en ook om eens te gaan eten. Natuurlijk is iedereen vrij te doen en te laten wat hij wil. Hoofdzaak is skiën, en eens een aprés ski meenemen behoort ook tot de mogelijkheden, maar is geen must. We nemen genoeg drank en eten mee van de thuisbasis.

Door ziekte moet er een man annuleren en hebben we opnieuw een 1 plaatsje vrij, zowel in de wagen als op ons verblijf, voor een gevorderde skiër of Skiester….of iemand die net als de andere man les neemt en in de namiddag samen gaat skiën. Als je op de bijhorende link klikt, krijg je een idee van ons verblijf in Val Thorens(Chalet-appartement Altitude).
De prijs komt op 509 euro per persoon, ski pas van 312 euro voor het hele gebied(meer dan 600km pistes), Zwembad, sauna, Fitness, Ski Inn Ski out… inbegrepen. We beschikken over 3 ruime wagens met winterbanden, waarvan 2 met dakkoffer.

https://www.sportiek.com/Chalet-Altitude?df=1578697200…

Grts,
Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 31 okt 2019 12:25

Peter Hertegonne

Hoi Peter,

Ik ben zelf die periode al in Saalbach, maar misschien is het makkelijk om de reisduur te vermelden.

Mvg,

maar misschien is het makkelijk om de reisduur te vermelden.

Thehenk op 31 okt 2019 13:04

Ik gok een week, op basis van de aankomst op zaterdag en de skipasprijs ;)

Annoying skiers since 2003

Goed gegokt @Sterko, inderdaad 1 week van Zaterdag 11/01 tot 18/01/2020

Peter

Peter Hertegonne

Dames, heren,
Ik zou graag mee willen. Is dat nog mogelijk?Ik ben 69 jaar en behoorlijk fit(zwemmen,tennissen,fitnessen). Ik heb geen auto beschikbaar.
Willen jullie iets laten horen?
Met vriendelijke groet,
Wim Schouten

Beste Wim,

Voorlopig zijn wij terug met 12. Er heeft iemand mij een berichtje verstuurd de dag dit berichtje op de site gezet heb. Leeftijd was geen probleem hoor, want onze oudste deelnemer is nog jonger

Met vriendelijke groet,
Peter

Peter Hertegonne

Ik wens jullie een prettige vakantie

Plaats een reactie