Brahma RTL

Allen,
Op deze site: http://www.skioccas.com zie ik blizzard brahma RTL voor een zeer goede prijs
Maar wat is de RTL precies, is het een andere ski als de brahma 88?

RTL staat denk ik voor ‘rental’. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de binding die erop zit.

Dank @GiGi
Dus van opbouw exact dezelfde ski?

Zo te zien wel.

*bericht bewerkt door GiGi op 01 nov 2019 18:30

Zo te zien wel.

GiGi op 1 nov 2019 18:26

Als ik het zo lees
zit er in deze versie geen titanium platen, dat is denk ik tov de reguliere versie wel een dingetje tenzij het over de CA versie gaat.

.

Hij heeft het uiterlijk van de 2016-2017 Brahma. Toen was er nog geen CA versie. Er zat toen wel voor het eerst wat carbon in de tips en tails. Maar verder gewoon de 2,5 plaat metaal die we gewend zijn van die ski.

Hij heeft het uiterlijk van de 2016-2017 Brahma. Toen was er nog geen CA versie. Er zat toen wel voor het eerst wat carbon in de tips en tails. Maar verder gewoon de 2,5 plaat metaal die we gewend zijn van die ski.

GiGi op 1 nov 2019 18:59

klopt maar de omschrijving meld dat deze versie juist geen metalenplaat heeft, als mijn zeer beperkte Frans zich niet vergist.

Ce BRAHMA RTL ne possède pas de plaques titanal, il est donc moins exigent, moins puissant que ces prédécesseurs.

*bericht bewerkt door Geenen op 01 nov 2019 19:10

.

Dan is het een formeel niet-bestaande ski of de foto erbij klopt niet met het product dat je krijgt. Dat is wel vaker zo bij ski's in de verhuur of 'verhuurversies'. Niet te researchen, die dingen.

*bericht bewerkt door GiGi op 01 nov 2019 19:11

Ce BRAHMA RTL ne possède pas de plaques titanal, il est donc moins exigent, moins puissant que ces prédécesseurs.

Ce BRAHMA RTL ne possède pas de plaques titanal, il est donc moins exigent, moins puissant que ces prédécesseurs.

DrPhil op 1 nov 2019 19:12

wel hele reacties lezen ;-)

.

Dat was voor buitenstaanders, die dit wellicht ooit later lezen als de advertentie niet meer online staat.

Dat was voor buitenstaanders, die dit wellicht ooit later lezen als de advertentie niet meer online staat.

DrPhil op 1 nov 2019 19:29

🤔nu ff vijf reacties terug lezen .

.

Tjonge man, wat is jouw probleem? Ik plaats alleen even de originele tekst.

Ik zie nu dat je je reactie hebt aangepast. Je aanpassing van je reactie viel samen met mijn reactie. Toen ik keek stond de Franse tekst er nog niet.

*bericht bewerkt door DrPhil op 01 nov 2019 19:46

Je aanpassing van je reactie viel samen met mijn reactie.

DrPhil op 1 nov 2019 19:43

blijven ademen en ontspan, het gaat hier over iets wat je leuk vindt enz.

.

Even als background: http://www.skioccas.com is het verkoopsplatform van precision-ski, een heel grote organisatie met tientallen winkels met aangesloten skiverhuur in de franse wintersportgebieden.
Ze zijn zeker groot genoeg om speciale series of opdrukken te bestellen bij de skifabrikantzn.
Volgens mij komen al de skis op skioccas uit deze verhuur.

Glide on!

rentals hebben meestal een dikker belag en dikkere kanten. dat ze na 20x door de service machine niet “op” zijn

echte mannen lopen naar boven,

In this range, (with the Bonafide and the Latigo) the BRAHMA RTL is the versatile accessible to all, with a small preference for the track, despite a waist of 88 mm.

He is perfect in the curve of mean radius to long and becomes more demanding for the curves tight. You will know you take pleasure in off-track as the BRAHMA déjauge well and handles easily.

This BRAHMA RTL does not have plates titanal, so it is less demanding, less powerful than its predecessors.

Dit zelf nog gevonden… geen titanal dus!
Toch maar verder kijken dan.

Plaats een reactie