Beginners ski gebied oud&nieuw vieren

Welk gebied is leuk om oud&nieuw te vieren? Gebied moet wel een beetje leuk zijn voor een beginnende skier. En hebben jullie nog tips (anders dan booking.com) waar een accomodatie te huren?

Ik denk dat het lastig wordt om heel kieskeurig te zijn, als je nu nog moet boeken voor de drukste week van het jaar.

Ik zou drie dingen doen:

  • obv je voorkeuren 3 of 4 gebieden kiezen
  • al die vvv’s gebruiken om acco aanbiedingen te krijgen
  • kijken of sunweb/bizz nog iets hebben in die week

Voor de gebieden kunnen we helpen, maar wat zoek je dan precies (of ongeveer)?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Het liefst makkelijk aan te rijden, dus niet zo ver vanaf de snelweg en/of lang door de bergen. Ben me nu aan het oriënteren op Westendorf maar vraag me af of dit gebied voor een beginner (2/3jaar ervaring) niet wat te groot is.

Goed aan te rijden, vlakke pistes, niet te groot: Damuls.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Berwang is voor beginners heel leuk en de kans op een wit dorp is er ook best wel. Geldt ook voor Kleinwalsertal, misschien wart schrocken ook. Gargellen idem dito. Of brandnertal?

Kijk ook bij de gebieden zoeker en vink beginners even aan.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Berwang is voor beginners heel leuk en de kans op een wit dorp is er ook best wel. Geldt ook voor Kleinwalsertal, misschien wart schrocken ook. Gargellen idem dito. Of brandnertal?

Kijk ook bij de gebieden zoeker en vink beginners even aan.

Roy83 op 4 nov 2019 11:29

Ons ook is op Zugspitze gevallen, daar hebben we ook nog een accommodatie op het oog. Iemand een idee of daar met oud&nieuw wat te beleven is?

Plaats een reactie