Waar zoek ik naar accomodatie naast de "bekende" wegen?

Toch besloten om na de kerst even 3 dagen te gaan skiën, 26-12 weg 3 dagen op de latten en de 30e weer terug rijden.
Voor z,n korte trip ga ik graag naar Westendorf omdat dat makkelijk rijden is, 's ochtends vertrekken, 's middags al vast een Weissen mee pikken ;-)

Voor accommodatie zoek ik meestal via https://www.skiwelt.at/nl/westendorf.html
Nu snap ik dat we laat zijn en die periode druk is…dus er is weinig meer te vinden wat ons past (liefst klein appartement voor 2 personen, ben niet van gedeeld wc/badkamer).

Er is niet echt wat meer te vinden dus het zoek gebied maar een vergroten of een geheel ander gebied, als dat al beter is.

Mijn vraag:
Ik zoek dus altijd via de site van de skiliften, maar zijn er ook andere (betrouwbare) sites waarmee je kan zoeken en misschien andere accommodaties kan vinden?

Thx voor het meedenken, John.

Hey John, je zit op 1 van die sites waarop je makkelijk kan zoeken en zelfs nog vergelijken met vele aanbieders ;-) Check onze accommodatievergelijker maar eens en hopelijk vind je er wat mee :) https://www.wintersport.nl/accommodatie

Bijna al die VVV sites worden bediend door https://www.feratel.com/ Onder in dat scherm kan je ook al die VVV sites in één keer afstruinen. Voor de door jou gezochte periode vind ik zo in Tirol 102 accomodaties. Daar zit vast wel iets tussen :)

Dienten Die Alte schule

Ik geloof niet dat ik eerder een zo lastig verlanglijstje gezien heb:

-appartment voor 2 personen
-3 nachten
-die een zaterdag (wisseldag) kruisen
-in de veruit drukste week van het seizoen.
-in een prominente wintersportplaats

Denk idd dat het handiger is enkele punten van je verlanglijstje te schrappen…
Vooral je gewenste dagen maken het heel moeilijk.
25-28 evt 29 december zal het al wat makkelijker kunnen maken

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 06 nov 2019 17:15

Ik heb via bergfex we eens succes gehad met zoeken. Vooral de pauschalen.
Of probeer tiscover.com

*bericht bewerkt door Matthieu op 06 nov 2019 17:21

Aftellen maar!

Via Oostenrijkdirect.nl, eerst een dorp/gebied selecteren en dan klikken op boeken via de VVV.

Nieuwe optie erbij, we vertrekken de 26 slapen een uurtje vanaf de eindbestemming staan we toch de 27 vroeg op de skies, en zoeken we van 27-30/12, zie al meer opties komen

bergfex.at of google appartement+westendorf en dan via google maps.

kitzbuheleralpen.com

succes!

Wat ik in zo’n geval doe, is een hotelhouder mailen waar ik vaker geweest ben, die vraag je om een kamer. Als die niks heeft dan vraag je of ze nog een nichtje/buurvrouw/vriendin heeft die misschien wat vrij zou kunnen hebben.
Maar goed, ik ben erg van het informele circuit. Vaak bereik je dan nog wel wat.

En het is geworden…Westendorf aankomst do 26-12 vertrek ma 30-12 app met douche en toilet 1,6 km van lift (vlak bij bus).
Door toch doorvragen is deze langs gekomen ;-)

Dus lekker 3 dagen op de latten!

Fijn dat je effe terugkoppelt. 👍

Have fun.

Born to run. B.S.

Plaats een reactie