Ski vrouw 40 zoekt ski..

Hi Skivrienden,

Ik wil dol graag voor de liefde van mijn skiërs kopen. Ze is en bloed mooie vrouw en een hele lieve moeder. Ze is +/- 175 en weegt +/- 78KG. Ze heeft een ruime ski ervaring vanaf haar jeugd en gaat nu 2x per jaar naar de sneeuw.

Haar werk gebied: Piste! Altijd kleurt ze als en ze is een waar voorbeeld van het tussen de lijntjes kleuren en dus ook in het skigebied. Graag skiet ze ook even met de kinderen, dus komen we aan het einde van de dag altijd en paar volledig gesloopte pistes met dikke bulten tegen…

Het afgelopen jaar heeft ze Stocklis Axciscomp 163 gehuurd en hier was ze positief over.

Wie kan mij met alle goede bedoelingen een advies geven waar ik na goed overleg haar mee kan verrassen en bovenal een heel groot plezier mee kan doen…

Wie o wie kan mij helpen…

Hoe lief dan ook bedoeld maar ski’s kopen voor een ander is nooit het beste plan. Neem haar als verrassing mee naar snowworld en laat haar daar een paar ski’s proberen bij Duivesteijn.

Die @Bruuuno
Je hebt het zelf over je bloed mooie vrouw 😃
Nou willen we natuurlijk foto’s zien.

Ik denk dat het beter is om op locatie samen ski’s te kopen. En vooral eerst ski’s testen op de sneeuw voor jullie ze gaan aanschaffen.

Ik zou het anders doen; vraag aan iemand een paar oude skies (of koop ze voor een tientje op marktplaats), pak ze in en doe er een briefje bij dat ze (samen met jou) een paar nieuwe skies mag uitkiezen.

En verder wat Hooykaas zegt over die fotos’.

Akker eerst al dank voor jullie reactie. Uiteraard ga ik in goed overleg met mijn prinses na wat nader onderzoek op pad…

Echter ben ik niet enthousiast over de gemiddelde medewerker in de ski speciaal zaak of het nou in Zoetermeer, De Bilt, Heemskerk is. Indien ze de mogelijkheid zien om wat extra geld uit de zak te kloppen laten ze het niet na, dat heb ik zelf weer kunnen ervaren afgelopen zondag en daar heb ik een hekel aan…

Ik ga graag met achtergrond informatie en advies van ervaringsdeskundigen of advies uit vergelijkbare ervaring op pad. Ze heeft immers een redelijke marker aangeleverd.

Wie o wie kan mij helpen

Ik ken meerdere skizaken waar ze erg kundig zijn en jou als klant tevreden willen laten vertrekken.

Succes met je prinses. Ik heb gelukkig een normale vrouw😎

Het is natuurlijk geen nieuwe vaatwasser of keukenrobot, maar het is toch ook geen cadeau zonder risico. Het moest maar eens de foute ski zijn … dan zit je met die miskoop, moet je een ski gaan huren en kan je tijdens de wintersport op de bank slapen 😱

Niemand zal je hierover goed advies kunnen geven. Neem je credit card mee op wintersport en spreek een try-and-buy af met de lokale shop. Als goede skiester zal ze zeker kieskeurig zijn. Succes gegarandeerd op die manier 😉

@Bruuuno dat je niet erg enthousiast bent over de gemiddelde medewerker in de ski speciaalzaak.
Komt waarschijnlijk hierdoor.Ze hebben wel verstand van ski’s (mag ik hopen) maar ze hebben te weinig praktische ski ervaring met die ski’s die ze verkopen omdat ze daar te weinig tijd voor hebben.(staan alleen in de winkel en niet dagelijks op de berg) In Nederland dan.

Ik ben het met @Hupla eens.Dat is de beste manier om ski’s te kopen.

  • dit soort foto’s hoeven niet op ons forum -

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 07 nov 2019 20:23: foto onzichtbaar gemaakt

🥴

@Hooykaas 😂😂😂
Overigens een indrukwekkende SL sidecut op de foto hierboven, maar ziet er ook wat minder vergevingsgezind en all-round uit.

*bericht bewerkt door Hupla op 07 nov 2019 20:39

Hmm, f18, f19 of wachten op de f69?

Edwin van Riel

on-topic blijven graag, en dit soort foto’s plaatsen hoeft niet op dit forum. Zeker niet als het om andermans vriendin gaat.

Click. Click. Peace

Geloof ook niet dat dat echt zijn vriendin was. 😎

Geloof ook niet dat dat echt zijn vriendin was. 😎

marklit op 7 nov 2019 23:04

Idem … via google search kwam ik de foto tegen op heel wat sites. Duidelijk een grapje van Hooykaas. Indien ik me toch vergist heb, mijn welgemeende excuses aan de TS. Terug on-topic.

Het is duidelijk dat ik de vraag beter moet specificeren en-of duiden, omdat er afgegleden is binnen dit Topic;

Heeft er iemand tips voor vergelijkbare ski’s als de Stockli Axis Comp 163… uiteraard in goed overleg met de tegenpartij…😍

Stöckli Axis wordt bij Elan gemaakt in Tsjechië en niet bij Stöckli in Zwitserland.
Dan zou je bij Elan moeten kijken.

Plaats een reactie