Weer zin in skiën! Bij wie haak ik aan of organiseren we iets?

Hoi!

Jaren geleden ben ik een aantal keer via dit forum meegegaan met een paar groepen, een week Oostenrijk of Frankrijk. Gezellig. Ik ben weer eens terug hier om ernaar te informeren. Zijn er mensen die ergens in januari/februari meerdere dagen tot een week mee willen skiën? Ik ski best aardig door en doe alle pistes aan. Varieert dus tussen het maken van skisafari's en heel de dag op de latten staan tot ook wat gezelligheid tussendoor én erna. Biertje erbij, vind ik leuk. Ik ben 37 (bizar dat het zo snel gegaan is :p) en ik woon in Breda.
Op dit moment heb ik verder geen idee over wat/hoe, dus schiet maar. Auto, bus, vliegen, appartement, hotel, chalet, land, regio. Hoef niet heel zo heel erg op de kosten te letten, want het mag best relaxed en ik kook niet :p. Ben benieuwd.

Groeten, Ralph

Ik ben nog wel op zoek naar gezelschap voor een week Frankrijk of Italië. Laat maar horen en/of kijk op mijn oproep op deze site.

Huub

Dag Ralph,
Wij gaan in januari 3 of 4 dagen skiën in Westendorf.
Wij rijden met 3 mini bussen en zijn voorlopig met 19 mannen (Belgen 35 - 60 jaar).
Vertrek 17 januari, terug 22 januari.
Bij interesse zal ik via mail verdere details sturen.
Groeten,
Tom

Hoi Ralph,

Ik heb zojuist ook een oproep geplaatst om ski-maatjes te zoeken naar Val Thorens in januari. Wij zijn inmiddels met 4 personen.
Laat maar weten als je meer info wilt.

Groet,
Rianne

Dank voor jullie berichten (ook degene die ik niet heb beantwoord). Ik heb inmiddels via andere wegen plannen gemaakt voor januari en voor eind maart (zin in!). Ik hou mezelf aanbevolen voor een shortski in februari. Ik zal daar wel de berichtjes op het forum over volgen.

Goed bezig @ralph2, van niks naar 3x per seizoen in 3 weken tijd, lekker hoor!

Edwin van Riel

Plaats een reactie