Ski's meenemen

Hoihoi!

Ik ga komend seizoen skiles geven in Oostenrijk, hiervoor wil ik graag mijn eigen ski’s meenemen.
Zelf ga ik met de trein heen, dus die ski’s meenemen is een heel gesleep.

Ik vroeg mij af of er iemand voor 5 december vanaf Nederland richting Kirchdorf in Tirol rijdt en die nog ruimte overheeft in de auto! Natuurlijk kunnen we overleggen wat voor vergoeding je krijgt!

Alvast bedankt en veel skiplezier dit seizoen!
Groetjes,
Maaike

Had dat één dag geleden gemeld, dan zou ik ze morgen voor je meenemen…

Ik denk dat je als skilerares je eigen ski’s moet vervoeren/dragen 😃😃
Wen er maar aan 👍

Als die kids in je lesjes het ook een 'heel gesleep' vinden… Ga jij dan hun ski's allemaal dragen?

*bericht bewerkt door Martin9 op 14 nov 2019 07:06

🏂

@Hooykaas en @Martin9 , beetje zure reacties. Als je een heel seizoen naar Oostenrijk gaat heb je flink wat spullen bij je. Dus meer dan alleen ski's waar jullie je op focussen.
Als je in de trein een paar keer moet overstappen, dan is het prettig als je je ski's niet mee hoeft te nemen. Dus ik vind dit een vrij normale vraag. In mijn ogen is het nergens voor nodig om dan zo zuur te reageren.

*bericht bewerkt door peterpos op 14 nov 2019 08:35

Peter Pos

Als die kids in je lesjes het ook een 'heel gesleep' vinden… Ga jij dan hun ski's allemaal dragen?

Martin9 op 14 nov 2019 07:06

Is dit satire/cabaret?

@maaikewie Heb je ze met sinterklaas ook direct nodig, of mag een week later ook

@maaikewie Snowsports Nederland begint op die dag met de Anwärter opleiding in Kitzbuhel. Als die veel aanmeldingen hebben voor samen te reizen huren die een bus (vorig jaar iig). Misschien mag je zelfs meereizen.

@bennie ik heb ze dan al wel helaas nodig, toch super bedankt voor het reageren!

@peterpos dankjewel voor je reactie haha!
Ik neem inderdaad ontzettend veel spullen mee die ik niet allemaal alleen kan dragen tijdens de overstappen (5x overstappen).

@Hooykaas en @Martin9 ik sleep met een hutkoffer, een weekendtas, een rugtas én ski’s (met schoenen en stokken), ik moet 5 keer overstappen, dus ik vind jullie reactie ondoordacht.

@Dirk_Simpie wat ontzettend slim! Ik zal ze contacten!

Als die kids in je lesjes het ook een 'heel gesleep' vinden… Ga jij dan hun ski's allemaal dragen?

Martin9 op 14 nov 2019 07:06

Is dit satire/cabaret?

HN65 op 14 nov 2019 08:31

Ja zoiets, maar Ik zeg het zelf wel… vrij slecht cabaret… Gelukkig zag iemand het sarcasme er nog in…

@maaikewie als ik in de positie zat dat ik nu die kant op zou mogen zou ik je ski’s meenemen hoor. En jou ook nog als ik er plaats voor had. Ik wens je een mooie tijd toe komend seizoen!

🏂

Plaats een reactie