At sorlin d arves blijft groen/ zorgelijk?

Ik maak me langzaam zorgen. Wij gaan dit jaar voor het eerst vroeg in het seizoen, met kerst , 21 -28 dec naar st sorlin d arves /les sybelles samen met onze kids.
Nu zijn er overal mooie sneeuw dumpen en kanonnen die produceren… maar sorlin /sybelles blijft groen.
Zijn mijn zorgen terecht?
Onze kids skieen het eerste jaar zelf mee en dan hoop ik niet op te weinig sneeuw🙏

Nog meer dan een maand! Als het elders opvallend vroeg sneeuwt wil het niet zeggen dat het boven de Maurienne vallei te laat sneeuwt. Zorgen maken is echt absoluut nergens voor nodig!

Click. Click. Peace

Denk dat je beter naar Skiwelt kunt gaan, daar is het nooit groen.

A winter without powder isn't a winter!

Accuweather voorspelt op 7 en 10 december een dump. Aangezien ze daar een glazen bol hebben die 90 dagen vooruit kan kijken, komt dat helemaal goed met de sneeuw.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Je weet wel dat de webcam van St. Sorlin niet geactualiseerd is? Kijk anders even verder in het gebied of op hun Instagram. Eerste sneeuw is al gevallen, maar zegt nog niets. Tot de opening van het seizoen 21 december is hun eerste dag kan er nog zoveel gebeuren. Alles wat nu valt kan makkelijk weer weg zijn. Er kan ook zomaar begin december dag na dag sneeuw gaan vallen.

Zinloze speculatie en het gebied gaat echt wel openen in voor hen belangrijke week.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

null

Groen?

Born to Ride

Je weet wel dat de webcam van St. Sorlin niet geactualiseerd is?

FrankW op 14 nov 2019 15:17

Inderdaad… zeg markerting technisch niet heel handig van ze ;-)

Click. Click. Peace

Snowworld zie ik wekelijks, bedankt.
En de webcams die actueel zijn daar zie ik mooie witte toppen maar verder nog niks…
Die foto ziet er super uit… zo vind ik ze niet…
Bedankt voor de gerust stelling.

Die foto is een still van de webcam bovenaan Pierre du Turc (La Toussiere) en is dus een actueel beeld.

Dat het nog niet overal dichtgesneeuwd is, is helemaal niet gek half november. Het heeft geen zin je nu al druk te maken over wat er tussen nu en de kerst gaat gebeuren.

Eigenlijk heeft het nooit zin om je druk te maken over het weer, je kan er toch niets aan veranderen. Hooguit omboeken.

Maar zoals ik al zei; er gaat echt wel geskied kunnen worden in die openingsweek voor Les Sybelles.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie