Welke goggle

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe goggle. Na een aantal jaar met veel tevredenheid de Julbo Titan Zebra Light te hebben gehad overweeg ik nu de volgende brillen:

  • Julbo Cyrius performance 1-3
  • Bolle Nevada Phantom + cat 1-3
  • Anon Sync (2 lenzen)
  • Atomic Revent Q (2 lenzen)

Uiteraard zal ik ze ook passen met mijn helm, maar ben benieuwd of er hier mensen zijn met ervaringen van de lenzen van deze merken en dan met name in mindere weersomstandigheden. Van julbo ken ik nu uiteraard, maar dan met een gele basiskleur.

Ikzelf heb de atomic revent q. Heb deze afgelopen seizoen een 30tal dagen kunnen testen en ben tot op heden zeer tevreden van. Het wisselen van de lenzen vind ik geen probleem gaat redelijk vlot en je hebt een zeer ruim gezichtsveld. Zowel over de zonnelens als de slechtweer/bewolkt weer lens ben ik heel tevreden doen wat moet en dat is me het relief weergeven en me beschermen tegen de zon. Tot nu toe ook nooit problemen gehad met lensen die aanwasemen.

De bril past ook perfect op mijn helm, zeg er wel bij dat die ook van atomic is dus kan niet garanderen dat de bril ook op andere helmen goed gaat aansluiten maar zoals je zelf zegt even passen en je weet het.

Ook leuk is dat als je 1 van de 2 lenzen niet gebruikt je ze in het doosje kan steken wat erbij zit en ik kan je zeggen dit is enorm stevig en daar zit de lens echt wel veilig in

*bericht bewerkt door Pieter1990 op 14 nov 2019 21:29

Die 2e ken ik niet maar de rest lijkt me allemaal in orde.

Bla, bla, bla.

Plaats een reactie