Dolimiti superski 14/12-18/12

pahlawan19 november 2019 · 18:55

Ik vlieg zaterdag 14/12 vanaf Eindhoven naar Bergamo, pak het ov naar St Christina en vertrek woensdag halverwege de middag met het ov naar verona en kom ''s avonds aan om 23h10 @ Amsterdam.
Zondag tm woensdag ga ik lekker 4 dagen skiën, tochten maken door de prachtige dolomieten.

Ik ben een man van 33 jaar. Ski sinds mijn 4e, heb als puber gesnowboard. En ga de laatste jaren meerdere keren per jaar op wintersport in verschillende samenstelling. Ik ga voor het skiën, de, de eerste en de laatste lift zijn voor mij. Ik vind een biertje lekker maar ik kom om te skieen en niet om uitbundig te drinken. Als er mensen willen aansluiten, wees welkom. Als er meer mensen meegaan, kan het ov goedkoop worden vervangen door een huurauto(tje).

##goedkope tickets, skipas 4=3, net voor de kerstdrukte, #winnen!

*bericht bewerkt door pahlawan op 19 nov 2019 18:58

DrPhil20 november 2019 · 00:23

Interessant, ik zat ook al te kijken. Met wie vlieg je dan? Ik zat te denken aan Innsbruck en dan een autootje huren. Waarschijnlijk een week eerder.
Edit: Heen Ryanair, terug Transavia zie ik. Wat belachelijk goedkoop. Maar met ov? Gaat dat?

*bericht bewerkt door DrPhil op 20 nov 2019 01:06

pahlawan20 november 2019 · 08:22

Interessant, ik zat ook al te kijken. Met wie vlieg je dan? Ik zat te denken aan Innsbruck en dan een autootje huren. Waarschijnlijk een week eerder.
Edit: Heen Ryanair, terug Transavia zie ik. Wat belachelijk goedkoop. Maar met ov? Gaat dat?

DrPhil op 20 nov 2019 00:23

De tickets waren/zijn heel goedkoop. Het is prima te doen met het ov, flixbussen of treinen. Maar laten we voorop stellen dat Italiaanse skigebieden niet lekker benaderbaar zijn met het vliegveld, je hebt bijna altijd een behoorlijke transfer tijd (met uitzondering van skigebieden rondom turijn). Mogelijk is er ook een directe shuttle, maar die vind ik sowieso te duur voor wat het mij effectief oplevert.

Plaats een reactie