Wintersport maatjes gezocht!!!

Hey alle,

Ik zoek een groepje om te gaan skiën want heb dit jaar geen ski partner/s. Ben zelf bijna 22 jaar en ski al vanaf jongst af aan dus ervaring zat.
heb nog niks geregeld dus kunnen alle kanten nog op dus als je samen wat wilt plannen stuur mij even een privé bericht. of reageer op dit bericht.

Post update 😊

Budget: Tussen de 1100 a 1400 euro max 1500 euro ligt beetje aan welk gebied en Hotel.
Land: Mijn voorkeur ligt bij Oostenrijk.
Reizen: En voorkeur is om met de auto te gaan.
Periode sta ik er nog vrij open in voorkeur is Jan/Feb/mar. Dus daar is nog ruimte genoeg.
Ervaring: Zelf gevorderd. Alles bespreekbaar. Ook als je wat minder ervaring hebt.

Hoe ik een wintersport zie:

Zoveel mogelijk KM maken maar ook wel lekker doorzakken (aperskie) met een drankje of een spelletje. En gewoon een gezellig week van maken.

Ps ben geen forum held.

Hey Mark

Ik ben ook 22 jaar en vertrek 24/01/20 naar Saint Jean d’Arves (les sybelles) tot 1/02/20
Ik heb momenteel een appartement voor 6 personen en ben alleen😂

Als je eventueel zin hebt om,mee te gaan mag je gerust iets laten weten.

Ik ga eind januari naar een skiclinic van ski experience, een aantal dagen in Kaprun, 600 euro. Als je wilt mag je meerijden!

Hoi mark,

dat klinkt goed! Ik ben ook fanatiek skiër, 28 jaar. eerste lift smorgens graag tot de laatste, tochten maken. maar dan graag apres ski etc. Oostenrijk is ook mijn favoriet. Dus liever geen nederlands apresski feest. Ik heb met de kerst/ oud en nieuw 2 weken vrij. Zou graag dan gaan. Met mijn skimaten word het dit jaar helaas niet wat.Vandaar dat ik wat zoek, maar een kennismaking voor de tijd lijkt me wel verstandig. Auto etc heb ik ook ter beschikking.

*bericht bewerkt door rickv op 09 dec 2019 00:51

Hoi Mark,

Wij gaan met een leuke gevarieerde groep naar Zillertal van zondag 26 januari t/m vrijdag 31 januari. We reizen per bus en verblijven in hotel obv halfpension. De bus rijdt ons de hele vakantie naar diverse gebieden in Zillertal, zoals Zillertal 3000, Zillertal Arena, Fügen en Kaltenbach. Km’s kun je zeker maken in ZIllertal en Après ski is in overal erg gezellig.

Stuur maar PB als mensen interesse hebben en meer willen weten.

Helaas heb ik al een ski partner gevonden. ieder geval wens ik jullie succes toe met het vinden van een ski partner, en alvast een fijne wintersport toegewenst.

Plaats een reactie