Weekend skiën 6 tot 9 december!! hoe het beste te boeken.

Beste Wintersportliefhebbers,

Met al dat sneeuwval in de Alpen begint het natuurlijk enorm te kriebelen om de sneeuw in te duiken.
Nu heb ik al wat gekeken naar eventuele reizen naar de Alpen. We zijn van plan om zelf met de auto te rijden. Oostenrijk of Frankrijk maakt verder niet uit het. Het doel is om naar de beste sneeuwcondities te rijden. Het liefst ook een gebied waar al veel pistes open zijn. Bijvoorbeeld Val-Thorens (meer tips zijn zeer welkom)
Via grote reisorganisaties o.a. Tui, Sunweb, Husk. Is het bijna onmogelijk om een af te wijken van een voorgestelde skivakantie van zondag tot zondag. of van maandag tot vrijdag. aangezien om het een extra vakantie/weekendje gaat wil ik dan ook niet dat het te duur gaat worden. ik vroeg mij af of jullie hier tips hebben voor goedkope opties, en skigebieden waar je dat weekend moet zijn!

Mijn planning is om donderdag 5 dec in de avond/nacht te gaan rijden. en maandag ochtend weer weg te rijden richting Nederland.
ik vroeg mij af of jullie hier tips hebben voor goedkope opties, en skigebieden waar je dat weekend moet zijn!

*bericht bewerkt door Amplidrider op 24 nov 2019 10:31

Ik zou gewoon los verblijf zoeken en boeken. In dit topic staan een heleboel sites opgesomd waar je die kan vinden (los van de website van het skigebied zelf):
https://www.wintersport.nl/forum/topic/199776

Plaats een reactie