Wine ski safari alta badia

Goedenavond!

Ik kwam dit tegen: https://www.altabadia.org/en/italian-alps-dolomites/food-and… en het leek me erg leuk om dit een keer mee te maken. En het lijkt me een heerlijk gebied om wat dagen lekker te skiën.

Ik overweeg om ongeveer van 20 tm 25 maart met de auto daarheen te gaan.

Ben zelf 28 jaar oud.

Zijn er hier mensen die interesse hebben om eventueel mee te gaan en er gezellige dagen van te maken?

Groeten Tim

@Timmievdh Kan het alleen maar aanbevelen. Vorig jaar de Sommelier on the slopes gedaan met 4 vrienden. Groep bestond uit Amerikanen, Engelsen en Iraniërs en wat hebben we een lol gehad. Naast een perfecte organisatie, een sommelier, een skileraar (trainer van het Italiaanse skiteam) en een selectie van echt goede berghutten waren vooral de wijnen van wereldklasse. Ondanks dat we 30 euro per persoon betaalde, werden er zelfs flessen van 100+ euro opgetrokken. 1 van de leukste middagen ooit en een mega aanrader om te doen. Vorig jaar nog een mooi sfeerplaatje gemaakt:

null

*bericht bewerkt door Thomas op 25 nov 2019 16:08

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Hola, daar ben ik dit voorjaar nog voorbijgeskied met een Cécémel in mijn rugzak onder het motto " You cannot have it all." 😉😆😥

Born to run. B.S.

Hola, daar ben ik dit voorjaar nog voorbijgeskied met een Cécémel in mijn rugzak onder het motto " You cannot have it all." 😉😆😥

dan58 op 25 nov 2019 17:05

Dan moet je zeker in de herkansing!

Even a bad day skiing is better then a good day at work

@Timmievdh Kan het alleen maar aanbevelen. Vorig jaar de Sommelier on the slopes gedaan met 4 vrienden. Groep bestond uit Amerikanen, Engelsen en Iraniërs en wat hebben we een lol gehad. Naast een perfecte organisatie, een sommelier, een skileraar (trainer van het Italiaanse skiteam) en een selectie van echt goede berghutten waren vooral de wijnen van wereldklasse. Ondanks dat we 30 euro per persoon betaalde, werden er zelfs flessen van 100+ euro opgetrokken. 1 van de leukste middagen ooit en een mega aanrader om te doen. Vorig jaar nog een mooi sfeerplaatje gemaakt:

null

Thomas op 25 nov 2019 15:57

Thanks voor je bericht!
Ziet er echt geweldig uit op de foto :) Heb er al zin in.

Haha, ik heb deze gisteren even aan een maatje van me laten zien en hij was toch ook wel enthousiast. Hebben nu geboekt samen 19 t/m 25 maart :-)

Hmm, weet iemand toevallig of Aosta Valley ook zoiets kent? Ziet er wel erg verleidelijk uit zeg maar ;)

Edwin van Riel

Willen jullie eens ophouden met dit soort verhalen en foto’s te plaatsen, ik krijg nu al dorst!

Willen jullie eens ophouden met dit soort verhalen en foto’s te plaatsen, ik krijg nu al dorst!

Slim op 26 nov 2019 22:04

Is daar maar een foto voor nodig?

Aftellen maar!

Plaats een reactie