Lift aangeboden / lift gezocht: een overzicht voor 2019/2020

Heel veel moeilijk denkende mensen maar een inzitend verzekering voor 2 euro per maand en het probleem is opgelost…
Super idee dit, zelf heb ik een gezin dus ben de komende jaren voorzien…

Roberts op 26 dec 2019 11:47

Ik geloof dat de discussie meer ging over de situatie waarin een medereiziger de auto bestuurt en een ongeluk veroorzaakt.
Voor de inzittende verzekering gaat het meer om lichamelijk letsel en schade aan bezittingen van passagiers. Of in ieder geval dat is wat ik uit het stuk van independer haal: https://www.independer.nl/autoverzekering/info/aanvullende-a…

Op 8 maart land ik op Innsbruck. Is er iemand die een taxi wil delen naar Ischgl?

Goedemorgen, ben niet zo technisch met de spreadsheet dus dan maar even zo.
Ik wil graag een taxi delen. 25-01-2020 van Salzburg naar hinterglemm. Ik land om 08.30.
Mijn nummer is 0641177186
Tot zaterdag

Bedankt voor de tip sneeuwvlok.
Heb me net ingeschreven.
Is inderdaad een nieuwe site, nog niet al teveel aanbod. Wellicht later in het seizoen wel of volgend jaar. Wel goed overzichtelijk en begrijpbaar voor digibeten zoals mezelf

Vandaag twee mee rijders afgezet in Bad Hofgastein via deze link. :D
Gezelliger ipv alleen rijden.

Dienten Die Alte schule

ik ga maandag 10 februari 9 uur ‘s morgens van Innsbruck naar Ortisei met een huurauto. Waarschijnlijk iets van een polo. Wil er iemand mee?

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

@iorusroos zet he 'm ook in de sheet? :)
@Elly3 wat leuk om te horen!! :)

*bericht bewerkt door Quisa2 op 05 feb 2020 19:04

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

@Bennoberg, klopt nieuwe site, desondanks in de eerste 2 weken sinds live gang zijn er al bijna 30 ritten aangeboden

*bericht bewerkt door FrankS op 06 feb 2020 15:01

Gezocht; lift van Groningen/Delfzijl naar het Zillertal/Gerlos/Innsbruck rond 29 februari

*bericht bewerkt door rmast1975@gmail.com op 08 feb 2020 00:37

Komende vrijdag rij ik naar Winterberg vanuit Zwolle. Zal een uurtje of 15u worden. Zondag weer terug einde van de middag. Heb in ieder geval 1 plek, ook voor materiaal. Heb een wagen met winterbanden en kettingen (mochten die nodig zijn🤣)

Doe maar een berichtje als je nog wat zoekt.

*bericht bewerkt door JurrianvanLoo op 10 feb 2020 10:24

Let it snow

Ola,

De 14e van feb ga ik vroeg richting zillertal K’Leiten; plek voor 1, eventueel meer afhankelijk van de mee te nemen gear. Is alleen voor de heenreis; terug = al vol! Zal hem zo ook in de sheet zetten! 😎

Lift naar Salzburg 21-22-23 feb. 2020
Neef van mij studeert in Salzburg, hij dient uiterlijk 's-avonds zondag 23 februari in Salzburg te zijn. Wie heeft er een plekje over in d’r/z’n bolide voor deze nette jongen (in bezit van rijbewijs) ?

Tukker(ik)

Ik heb er eentje toegevoegd bij aanbod.

Zondag 12/4 vanuit Antwerpen naar Zermatt, terugkeer op woensdag 15/4 of donderdag 16/4.

Hi @rmast1975@gmail.com

Op de website van taxski.nl staat er een rit aangeboden op 28.02.2020 vanuit Nederland naar Zell am See.
Deze kan je misschien al een heel eind in de goede richting brengen

Succes!

Ik rij morgennamiddag van Alpbach naar Brixen im Thale, heb plaats voor 2 en een veel bagage ;)

Ik zou heel graag ofwel op 15/3 meerijden vanaf Gerlos of omgeving naar Nederland; ofwel op 19/3 of 20/3 vanaf Nederland naar Gerlos of omgeving meerijden. Ik ga een weekendje tourskien :). Als er iemand is die op een van die momenten gaat rijden, dan maak je iemand heel erg blij! PM!

*bericht bewerkt door florisvanderbreggen op 01 mrt 2020 15:00

Ik zou heel graag ofwel op 15/3 meerijden vanaf Gerlos of omgeving naar Nederland; ofwel op 19/3 of 20/3 vanaf Nederland naar Gerlos of omgeving meerijden. Ik ga een weekendje tourskien :). Als er iemand is die op een van die momenten gaat rijden, dan maak je iemand heel erg blij! PM!

florisvanderbreggen op 1 mrt 2020 14:59

ik ga de 14e naar brixen en de 20e terug

hallo allemaal,

Ik heb in de sheet mijn reis vermeld.
21-3 van salzburg naar saalbach hinterglemm. Aankomst vlucht 19:25. Wij zijn met zn 2 zonder bagage (rugzakje) dus kunnen makkelijk taxi delen.
Groetjes anne-marie

*bericht bewerkt door Amsterammie op 02 mrt 2020 11:05

Vrijdag 13 Maart rij ik met een vriend van Breda via eindhoven & venlo naar Dornbirn/Bregenz. Heb plek voor 2/3 personen (3 als je niet absurd veel skis meeneemt ;) ). Vertrek rond 17:00.

Terugreis op dinsdag 17 Maart in de loop van de dag. Ditmaal Dornbirn - Delft via Venlo, Eindhoven, Breda, Rotterdam. Ook hier plek voor 2/3 personen.

Rijbewijs is handig maar niet nodig, muzieksuggesties des te meer :P

Hi, ik ben op zoek naar mensen die een taxi willen delen op donderdag 19 maart. Ik kom rond 19:50 uur aan op Salzburg AirPort en moet dan naar Saalbach-hinterglemm. Dorpen die in de buurt liggen zijn Leogang, Zell am See. Iemand die toevallig richting een van deze dorpen gaat op deze dag en dit tijdstip?

Nou, dit topic kan inmiddels ook wel gesloten worden, helaas… ;)

Uitrusten doen we thuis wel!

Plaats een reactie