Gezocht: GiGi

Hallo forum,

Ik merk dat GiGi in 1x verdwenen is. Uitgecheckt staat er op zijn profiel. Iemand enig idee waarom?

Wil graag ski advies hebben maar dat kan nu dus niet…

A winter without powder isn't a winter!

Hij heeft gisteren nog gereageerd op een berichtje, dus ik denk niet dat hij verdwenen is. ;-)

Via zijn website gigiski.com kan je ski advies vragen.

UItgecheckt is een status hier??
Kan je zelf invullen volgens mij… ;)

Aftellen maar!

met een apenstaartje kun je hem “oproepen”, bijna magisch. En misschien dat hij ook nog wel reageert.
@Gigi

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ben er bang voor

A winter without powder isn't a winter!

Hij geeft de persoonlijke ski adviezen uitgebreid via zijn website, zie hier boven.

Dienten Die Alte schule

En anders zijn persoonlijke website even bezoeken en hem contacten :) gigi ski dot com :)

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

UItgecheckt is een status hier??
Kan je zelf invullen volgens mij… ;)

Matthieu op 5 dec 2019 14:12

Kreeg laatst al een berichtje dat-ie het wel beetje gezien had hier om diverse redenen (die ik in het midden laat hier), dus nu z’n profiel is veranderd, vrees ik er wel beetje voor.

Maar goed al aangegeven zijn kennis gaat niet verloren voor het web, wel voor deze site dan, dat is een groot gemis, maar elders maar even zoeken dan.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

@GiGi, als je het nog leest: jammer als je weggaat. Ik vond je postings altijd waardevol. Maar soms is stoppen beter voor je.

Dat mensen zich dat nog afvragen…continu sneren van mensen waar niks aan gedaan wordt. Afgezeken worden omdat je geen topskier bent en dus geen verstand hebt van testen. Stalking via PB. Forum wat steeds commercieler wordt. Alles voor de clicks. Tsja en dan haken mensen af.

Dat mensen zich dat nog afvragen…continu sneren van mensen waar niks aan gedaan wordt. Afgezeken worden omdat je geen topskier bent en dus geen verstand hebt van testen. Stalking via PB. Forum wat steeds commercieler wordt. Alles voor de clicks. Tsja en dan haken mensen af.

elisabeth101 op 5 dec 2019 22:06

Heb je het over deze site? Ik herken hier helemaal niets van…

Peter Pos

@Joostw weet ongetwijfeld meer, maar wat @Elisabeth101 schrijft is natuurlijk wel degelijk waar. We willen allemaal zogenaamd zo lekker deugen tegenwoordig, maar iemand die je persoonlijk kent te kakken zetten, daar hebben we geen problemen mee. Dan blijkt het normbesef toch ineens niet zo ok in elkaar te zitten.

En @GiGi, laat het je lekker van je afglijden man. Ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het zou heel jammer zijn als GiGi uitgecheckt zou zijn @elisabeth
Maar hij is zeker niet altijd leuk behandeld.zeker niet als je weet hoeveel werk hij in zijn goed bedoelde adviezen gestopt heeft.
Zo zie ik het groepje suspects 275 weken plus ook steeds meer afhaken.
Ikzelf heb ook wel eens gedacht ik stop ermee.Dus ik begrijp het wel.
Maar ja als je relativerend denkt dat de gemiddelde leeftijd 16 jaar is op het Forum. Ga je weer een paar maanden door.😜 Helaas voor jullie.

🧶🧶🧶🧶🧶

Misschien lokken deze vijf groene bolletjes hem weer terug. Ik heb het idee dat het sinds het afschaffen van dat systeem met hem bergafwaarts (pun intended) is gegaan…

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 06 dec 2019 00:51

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

null

@Sneeuwbaard: law of unintended consequences in actie 😉.

Op dit forum wordt over het algemeen ‘netjes’ met elkaar om gegaan en daarom kom ik er ook graag. Wat me wel opvalt is de ‘luiheid’ van veel vragenstellers: hoeveel advies er gevraagd waaruit duidelijk blijkt dat de vragensteller minimale moeite doet om zich te informeren en het liever totaal aan de ander over laat om alles uit te zoeken. Dus ik kan me voorstellen dat je na het zoveelste advies even op ‘pauze’ gaat. Of het nu om ski advies, een overnachtingshotelletje, of de beschikbaarheid van skiles voor een kind van drie gaat: zoek het zelf ook eens uit en deel je ervaringen met de rest. Dat maakt het forum ook leuker om te lezen

En even voor de goede orde, ik heb het niet over vragen mbt tot specifieke gezondheidsproblemen of bijzondere omstandigheden maar wel over “ik ski nu twee jaar en wil skis kopen, wat raden jullie aan?”

@SkiBeppie ik denk dat het ook veel te maken heeft met reacties van een aantal forumleden zoals onder andere in dit topic is gebeurd: https://www.wintersport.nl/forum/topic/488456 En zoals deze zijn er dus nog enkele leden die continu alleen maar trollen. Ingegrepen word er vaak niet en een aantal daarvan sturen soms ook nog eens zeer vervelende pb’s. Ze hebben een volledig anoniem account willen alleen maar het leven van anderen zuur maken.

Born to Ride

Het is jammer om te lezen dat er mogelijk mensen vertrekken op dit forum ivm reacties van andere en vervelende PM berichten!

Met enige vorm van communicatie met de admin zou er aan de vervelende PM berichten wat gedaan kunnen worden. Dat kost alleen wel moeite bij de ontvanger van deze rommel.

Het kan ook zijn dat door de huidige bewegingen van het forum de relevantie wegebt bij diverse personen. Veel dubbele vragen, ff gauw een adviesje en reacties met de opendeur. Dat heeft ook te maken met de verschillende doelen van gebruik van dit forum en de input die een ieder levert.

Er zijn heel veel mensen actief op dit forum met allemaal een eigendoel en hierin zijn de puristen en de mensen van het eerste uur het kind van de rekening. De interesses, het geheugen, de terugzoek interesse daarbij zijn de te bespreken onderwerpen uitputbaar.

Wel denk ik dat er bij de toeristen op het forum nagedacht moet worden wat een ieder doet en-of er geen andere mogelijkheid is om tot advies van ski’s te komen. Ik heb zelf ook ooit die fout gemaakt…(sorry)

Wel is het moeilijk om het eea goed te laten verlopen op een forum ivm de diversiteit aan mensen en intelligentie van de gebruikers… dat vraagt ook incasseringsvermogen. Actie - Reactie.

Ik hoop dat iedereen lekker actief kan blijven en er met goed toezicht de stijgende lijn van het gevonden kan worden en de relevantie vergroot kan worden van het forum. Dat kan ook uit commercieel belang een goede zijn…

Laat je niet kisten Gijs!

Mr. Slow

@Matthias123: Ik vind het in dat topic nog wel meevallen. Maar één persoon die wat tegengas geeft… Moet je ook een beetje tegen kunnen vind ik. Jij hebt hier en daar ook wel eens een stevige discussie met andere (vaak dezelfde) forumleden. Niks mis mee toch?

Maar voordat we nu een dag na sinterklaas allemaal zwarte pieten gaan uitdelen en ook van allerlei aannames gaan doen over wat Gijs heeft bewogen tot dit kunnen we toch niets anders dan zijn actie respecteren.
Misschien legt hij het zelf nog uit en wordt e.e.a. wat duidelijker.

Aftellen maar!

@Matthieu er zit wel een groot verschil tussen stevig discussiëren en ongefundeerd trollen.

Born to Ride

Of hij zit lekker op een berg zonder Wifi…, dat zou toch hilarisch zijn. Uitchecken als even ‘helemaal’ weg. Dit hele topic is een grote aanname zolang @Gigi het niet even uitlegt

@Matthieu er zit wel een groot verschil tussen stevig discussiëren en ongefundeerd trollen.

Matthias123 op 6 dec 2019 09:07

Klopt, maar de meeste trollers doen dat in het algemeen en niet alleen richting Gigi. En hoe vaker je hier iets post zoals Gigi, des te vaker je een doelwit bent helaas…
Verder wat HN65 zegt!

*bericht bewerkt door Matthieu op 06 dec 2019 09:28

Aftellen maar!

Nee @hn65 hij is echt weg en komt denk ik niet meer terug. Zie verder ook de post van Elisabeth als je er een beetje meer gevoel bij zou willen hebben…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nee @hn65 hij is echt weg en komt denk ik niet meer terug. Zie verder ook de post van Elisabeth als je er een beetje meer gevoel bij zou willen hebben…

Roy83 op 6 dec 2019 09:19

Ik snap wel waarom hij eventueel echt ‘weg’ is @Roy83, hoewel ik het allemaal nogal mee vind vallen. Bovendien kan Gigi zelf ook een stijl hanteren die je assertief zou kunnen noemen. En als je op veel zaken reageert dan trek je het licht naar je toe.

Begrijp mij niet verkeerd, agressief discussiëren is sowieso niet opbouwend en leidt slechts tot irritatie maar om dan vrij theatraal jezelf op Uitgecheckt te zetten…, daar heeft uiteindelijk niemand wat aan en is een gemiste kans om zaken te verbeteren hier. Tenzij er een moderator te vinden is die de reden weet en er ook iets mee doet. Ik gok dat het is vanwege zelf instartende filmpjes midden in een verhaal over een totaal ander onderwerp :-D

Het is jammer om te lezen dat er mogelijk mensen vertrekken op dit forum ivm reacties van andere en vervelende PM berichten!

Met enige vorm van communicatie met de admin zou er aan de vervelende PM berichten wat gedaan kunnen worden. Dat kost alleen wel moeite bij de ontvanger van deze rommel.

Het kan ook zijn dat door de huidige bewegingen van het forum de relevantie wegebt bij diverse personen. Veel dubbele vragen, ff gauw een adviesje en reacties met de opendeur. Dat heeft ook te maken met de verschillende doelen van gebruik van dit forum en de input die een ieder levert.

Er zijn heel veel mensen actief op dit forum met allemaal een eigendoel en hierin zijn de puristen en de mensen van het eerste uur het kind van de rekening. De interesses, het geheugen, de terugzoek interesse daarbij zijn de te bespreken onderwerpen uitputbaar.

Wel denk ik dat er bij de toeristen op het forum nagedacht moet worden wat een ieder doet en-of er geen andere mogelijkheid is om tot advies van ski’s te komen. Ik heb zelf ook ooit die fout gemaakt…(sorry)

Wel is het moeilijk om het eea goed te laten verlopen op een forum ivm de diversiteit aan mensen en intelligentie van de gebruikers… dat vraagt ook incasseringsvermogen. Actie - Reactie.

Ik hoop dat iedereen lekker actief kan blijven en er met goed toezicht de stijgende lijn van het gevonden kan worden en de relevantie vergroot kan worden van het forum. Dat kan ook uit commercieel belang een goede zijn…

Bruuuno op 6 dec 2019 07:49

Dit is een heel goed punt. Ik kom op en run al bijna twintig jaar fora. Vrijwel alle gaan ten onder aan eigen succes. Groei trekt commercie en trollen aan. Deze worden niet of niet op de juiste manier bestreden. Gevolg is dat de waardevolle bijdragers vertrekken en het niveau van het forum ontgroeien. Wat achter blijft is een stuurloze organisatie, reclame die steeds minder waard is en een groepje trollen dat elkaar vermaakt.

Klinkt bijzonder, maar die cyclus heb ik nu al op vijf, zes fora meegemaakt. Uiteenlopend van een paar honderd leden tot tienduizend.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Hij reageert niet eens, dus waarom zou je je druk maken.

Jammer dat het forum zo bergafwaarts gaat de afgelopen twee jaar. Content van slechts 1 blogger is het nog waard om te lezen en iemand met daadwerkelijk verstand van ski's wordt constant bekritiseerd. Jammer dat de mods dit niet in de gaten hebben.

Waar zijn de creatieve topics?
Waar zijn de mooie reis verslagen?
Waar zijn de leuke discussies?
Waar zijn de wintersport meetups?

Gelukkig heb ik deze tijd nog meegemaakt en er goeie contacten aan over gehouden.

Tijd om een slotje op wintersport.nl te zetten. (ad)

Edit: @Sneeuwbaard 10/10, bolletjes tijdperk was legendarisch.

*bericht bewerkt door Joostw op 06 dec 2019 09:41

A winter without powder isn't a winter!

Jammer dat het forum zo bergafwaarts gaat de afgelopen twee jaar. Content van slechts 1 blogger is het nog waard om te lezen en iemand met daadwerkelijk verstand van ski's wordt constant bekritiseerd. Jammer dat de mods dit niet in de gaten hebben.

Waar zijn de creatieve topics?
Waar zijn de mooie reis verslagen?
Waar zijn de leuke discussies?
Waar zijn de wintersport meetups?

Gelukkig heb ik deze tijd nog meegemaakt en er goeie contacten aan over gehouden.

Tijd om een slotje op wintersport.nl te zetten. (ad)

Edit: @Sneeuwbaard 10/10, bolletjes tijdperk was legendarisch.

Joostw op 6 dec 2019 09:39

Sorry @Joostw maar dit vind ik bijna een beetje pathetisch (weet je nog wel oudje…). Ik herken mij echt niet in jouw schets. Ja, er zijn zaken veranderd, en niet alle ten goede, maar ik lees nog altijd met heel veel plezier een boel stukken (maar vooral de topics op het forum). Niets zal altijd gelijk blijven, wat uiteindelijk ook achteruitgang zou zijn in mijn optiek. En dan de filmpjes van al die gebieden, smullen. Je conclusie om een slotje op wintersport.nl te doen deel ik zeker niet, hoogstens check je zelf ook uit?

Valt allemaal wel mee. Ik reageer ook niet meer op alles. Veel vragen komen elk jaar terug. Ik was net op de site bij de Collega’s van de Wintersportweerman, maar daar wordt je ook niet veel vrolijker van.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie