Gezocht: GiGi

Oeiiii, krijgt dit topic plots een andere wending???

Misschien weet Google wel waar @Gigi zit?

😆😅😄
Goooooooogle???

Born to run. B.S.

Nee hoor @Morzel ik bekijk het niet omgekeerd.

Shane op 8 dec 2019 18:40

Ja hoor, dat doe je wel maar dan komt dat ‘júllie lezen niet goed’ weer om de hoek, zoals gebruikelijk. Dat geeft alleen maar zinloos welles-nietes en dat zou zonde zijn van dit zeer waardevolle topic.

@dan58 ik heb het even gegoogled en tot mijn verbazing…

null

A winter without powder isn't a winter!

Ik snap alle commotie wel,

Hij was zeker een toegevoegde waarde op het forum. En het is prachtig dat iemand zoveel passie heeft voor de sport. En zoveel kennis heeft van materialen en zich daar ook de moeite voor neemt. Echt passie.

Eerlijk is eerlijk. Soms waren er dagen dat er 10 post waren met vragen. Zou je gek van worden. Lijkt me

Echter heb ik zelf ook wel eens een kritische noot gehad. Oa op de niveauschaal. Niet om te zijken. Maar om hem nog nauwkeuriger te maken. Daar overschatting zeer makkelijk is.

Ben zelf wat feller geweest over een online stuk, ergers, over het thema tourskiien.
Ik Citeer ‘’ De pure toerder of huttentochklant zou ik de Zero G aanraden. De freetouring enthousiast zou ik de Rustler 10 adviseren en de voor de ‘lift access’ freerider zou ik de Cochise suggereren (en de toevoeging om met die ski überhaupt niet te willen vellen). Er is dus – bij de meeste merken – keuze. Voor elk soort toerder of freerider is een passende ski te vinden’’

Dit had niks meer met een gedegen test of advies te maken. Dat vond ik heel jammer. En gezien zijn kennis en ervaring, Gigi onwaardig. Jammer. Voor mijn gevoel commercie boven passie.

@Gigi, ik was soms wat scherp, wellicht te scherp. Maar nooit om je af te zijken.

martijnuiterwijk op 8 dec 2019 15:53

Niet om te zeiken maar “zijken” schrijf je met een korte ei. :)

@Joostw

Dat is niet “Waar is Gigi” maar “Wie is Gigi” en dat weten we toch. 🤔🤔🤔

Born to run. B.S.

Ik snap alle commotie wel,

Hij was zeker een toegevoegde waarde op het forum. En het is prachtig dat iemand zoveel passie heeft voor de sport. En zoveel kennis heeft van materialen en zich daar ook de moeite voor neemt. Echt passie.

Eerlijk is eerlijk. Soms waren er dagen dat er 10 post waren met vragen. Zou je gek van worden. Lijkt me

Echter heb ik zelf ook wel eens een kritische noot gehad. Oa op de niveauschaal. Niet om te zijken. Maar om hem nog nauwkeuriger te maken. Daar overschatting zeer makkelijk is.

Ben zelf wat feller geweest over een online stuk, ergers, over het thema tourskiien.
Ik Citeer ‘’ De pure toerder of huttentochklant zou ik de Zero G aanraden. De freetouring enthousiast zou ik de Rustler 10 adviseren en de voor de ‘lift access’ freerider zou ik de Cochise suggereren (en de toevoeging om met die ski überhaupt niet te willen vellen). Er is dus – bij de meeste merken – keuze. Voor elk soort toerder of freerider is een passende ski te vinden’’

Dit had niks meer met een gedegen test of advies te maken. Dat vond ik heel jammer. En gezien zijn kennis en ervaring, Gigi onwaardig. Jammer. Voor mijn gevoel commercie boven passie.

@Gigi, ik was soms wat scherp, wellicht te scherp. Maar nooit om je af te zijken.

martijnuiterwijk op 8 dec 2019 15:53

Niet om te zeiken maar “zijken” schrijf je met een korte ei. :)

Marko2 op 8 dec 2019 19:01

een lange ij is soms toepasselijker.

echte mannen lopen naar boven,

Even buiten het onderwerp om, van mij hoeft hier geen slotje op. In dit topic wordt door een grote groep (veelal vaste gebruikers) op een redelijk normale manier de discussie gevoerd. Iets wat op dit forum eigenlijk veel vaker zou moeten gebeuren.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@dan58 ik heb het even gegoogled en tot mijn verbazing…

null

Joostw op 8 dec 2019 19:00

😂😂

MAND!

Goed dat JerryB ook nog even onder de aandacht gebracht wordt :)

Voor de volledigheid hadden eigenlijk alle namen van JerryB incl zijn huidige naam gemeld moeten worden ;)

Born to Ride

Geen slotje! Hier nog in ontkenningfase, straks nog terugdenken (weet je nog dat topic met top en flopgebieden).

Ik ben nu het spoor even bijster.

Hen48

Ik ben nu het spoor even bijster.

Hulst op 9 dec 2019 19:02

Geeft niks, ken gebeuren😁

LA NORMA😍☃️

Ik ben nu het spoor even bijster.

Hulst op 9 dec 2019 19:02

Geeft niks. De spoorwegen bestaan dankzij dwarsliggers.

Heren, met de onderstaande quote en motto hebben we het topic gewoon open gelaten, maar als het enkel nog af en toe gebumpt wordt om iets onzinnigs te zeggen, kan ik wel eens gaan twijfelen.

Ik vind het wel teleurstellend dat er hier geroepen word om slotjes. En zou het jammer vinden dat dat er ook zou komen. Er word hier toch niks geks gezegd?

RFKANGOO op 8 dec 2019 17:24

Dus graag ontopic, of gewoon niet meer reageren :)

Misschien niet relevant, maar ik vraag het toch maar, anders blijft dat hangen in mijn hoofd… En ook ik vind het jammer dat hij blijkbaar afscheidt heeft genomen van dit Forum.
Ik dacht onlangs te hebben gezien dat @GiGi een topic had aangemaakt met de vraag wie er met hem langs verschillende gebieden mee wil gaan.
Ik zie dat topic niet meer staan. Heb ik mij vergist? Is er iets gezegd in dàt topic dat hem deed besluiten weg te gaan?
Verder denk ik dat iedereen wel zijn zegje heeft gezegd, maar een slotje lijkt mij nu nog niet echt nodig.

Misschien niet relevant, maar ik vraag het toch maar, anders blijft dat hangen in mijn hoofd… En ook ik vind het jammer dat hij blijkbaar afscheidt heeft genomen van dit Forum.
Ik dacht onlangs te hebben gezien dat @GiGi een topic had aangemaakt met de vraag wie er met hem langs verschillende gebieden mee wil gaan.
Ik zie dat topic niet meer staan. Heb ik mij vergist? Is er iets gezegd in dàt topic dat hem deed besluiten weg te gaan?
Verder denk ik dat iedereen wel zijn zegje heeft gezegd, maar een slotje lijkt mij nu nog niet echt nodig.

WillemJona op 10 dec 2019 15:45

Volgens mij zei hij in dat topic dat de plannen waren gewijzigd en dat daarom het topic dicht kon

Dat topic staat gewoon hier:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/488717.

Check. Is nu uit mijn hoofd. Bedankt…!

Vooreerst betreur ik het indien Gigi het forum verlaten heeft voor andere redenen dan het waxen van zijn ski’s.
Verder is hij niet God en is er zeker nog bestaansrecht voor dit forum. Wel was hij een actief lid die naar mijn ervaring weinig kwetsend uit de hoek kwam en een duidelijke mening had dewelke daarenboven vaak juist, minstens goed aanvaardbaar was.
99% van de reacties in dit topic waren geëngageerd en positief.
Enkele reacties waren ongelukkig geformuleerd en kunnen als kwetsend ervaren worden. Binnen dezelfde context werd ons bevolen hoe we ons moeten gedragen…
Ik vind het een zeer leerzaam topic.
“Jij bent mijn Gigi” heb ik bij deze ontdekt. thanks Shane
Als u ski’s gewaxed zijn hopen we dat u nog eens komt dag zeggen Gigi. Indien nodig laat u de wax eerst maar eens goed intrekken.

Giwie?

Edwin van Riel

Hij staat nog wel in het wie waar wanneer topic.

21 dec – 28 dec; Valloire; GiGi

Idee voor wintersport.nl om een paar trouwe forumleden te sponsoren, met spandoeken bewapend die kant op te sturen om hem weer terug te krijgen? Ik hou me aanbevolen ;)

null

voor degene die het niet wisten GiGI heet Gijs en Gijs is bij mij om de hoek…daar zit hij al jaren :P

*bericht bewerkt door Freerider op 11 dec 2019 13:52

null

voor degene die het niet wisten GiGI heet Gijs en Gijs is bij mij om de hoek…daar zit hij al jaren :P

Freerider op 11 dec 2019 13:51

🙈🙊

null

Hij moet nog wel zijn eigen site aanpassen want daar is die nog wel actief op wintersport :)

mwjanssen op 6 dec 2019 16:32

Hij heeft je bericht gelezen ;)

null

Annoying skiers since 2003

Dat had ie een paar uurtjes daarna al gedaan ;-).

null

Ik heb 'm gevonden in Arc2000! In de buurt van een terras. Kan niet missen…

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 18 dec 2019 16:35

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Niet meer laten gaan dan…

Paul

Haha het is de evil twin brother!😂

null

Ik heb 'm gevonden in Arc2000! In de buurt van een terras. Kan niet missen…

Sneeuwbaard op 18 dec 2019 16:33

Dat rose staat hem zeker niet slecht…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie