Iemand bekend met Landhaus Sabrina- Mayrhofen

Hoi,

Wij zijn van plan landhaus sabrina te boeken voor januari in Mayrhofen… kan alleen bar weinig vinden over dit verblijf… Iemand ervaring ?? (4 kamer appartement)

Thnx

Als ik op google deze naam in typ zie ik toch genoeg info incl reviews zowel op Booking.com en op de site van vvv Mayrhofen.

Als ik op google deze naam in typ zie ik toch genoeg info incl reviews zowel op Booking.com en op de site van vvv Mayrhofen.

Rogierhgv op 10 dec 2019 22:29

Klopt alleen de ene site laat zeer gedateerde inrichting zien, de ander vrij modern… weet niet zo goed waar ik nu van uit moet gaan… ;)

Ik denk dat het perceptie is:
Op de foto’s van Google maps zie je een vrij standaard interieur wat je bijna overal in Oostenrijk en Italië ziet.
De één vindt het gedateerd, de ander vindt het prima.

*bericht bewerkt door Ferdinand op 11 dec 2019 06:42

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Op Sunweb staan bij dit gebouw foto’s met een modern interieur. Bij Booking.com met foto’s van een interieur dat je overal aantreft in Oostenrijk. Het zou kunnen dat één van de appartementen is gerestyled, maar dat zou me verbazen.

Hoi,

Wij zijn van plan landhaus sabrina te boeken voor januari in Mayrhofen… kan alleen bar weinig vinden over dit verblijf… Iemand ervaring ?? (4 kamer appartement)

Thnx

nicky0180 op 10 dec 2019 21:50

Je kan ze ook even bellen…

*bericht bewerkt door Skimams op 11 dec 2019 23:37

mama on a mission in the snow

Je kan ze ook even bellen…[post]Skimams op 11 dec 2019 23:37[/post][/quote]

Heb ik ondertussen ook al gedaan, zij mailen mij vd week foto’s.

Plaats een reactie