Wie sluit er aan? Weekje wintersporten in Ski Amadé, 29 feb - 7 mrt.

Met een wisselende groep, gezellige wintersporters, gaan we 29 februari weer de sneeuw opzoeken in Oostenrijk. Deze keer gaan we naar het skigebied Ski Amadé met 760km aan pistes en hebben we een huisje in St Johann im Pongau met sauna, houtkachel en plaats voor maximaal 14 personen.

De gemeenschappelijke kosten delen we en ik vraag vooraf 300 euro pp (voor o.a. accommodatie en boodschappen), dit kan achteraf iets hoger of lager uitvallen, dus je krijgt mogelijk wat terug of je moet iets bijbetalen. Mocht je zelf geen vervoer hebben, het is vaak wel mogelijk met iemand van ons mee te rijden en de kosten te delen, wel zo gezellig ook.

Zelf ben ik 37, hou van de gezelligheid in de accommodatie, een bordspelletje op zijn tijd, leuke gesprekken, maar ook de après-ski. Ik ben gevorderd wat betreft skiën (soms ook op de big foots) en red me wel op elke piste, maar ook met wat minder ervaring, kun je ook aansluiten. Eten doen we wisselend in de accommodatie (zelf koken) en af en toe uit eten.

null

Spreekt het je aan of wil je wat meer weten, let me know.

Even een update, we zijn nu met ca 7 pers., er zijn nog een aantal plekjes. Veel dames al, leuk als er ook nog wat heren aansluiten.

Hoi Roderik, kun je mij vooraf inlichten wat het ongeveer gaat kosten? Reiskosten, verblijf, skipas etc. Heb wellicht interesse. Ik ben 54 en kan redelijk mee, heb al mijn spulletjes zelf. Heb wel een auto maar geen winterbanden en kettingen. Gr. Rob

Hey Roderik! Stuur mij een PM, ik heb wel interesse. Ben benieuwd naar een ruwe kostenraming. Zelf ben ik ervaren in autorijden naar de skigebieden in Oostenrijk / Frankrijk, maar mijn huidige auto is niet geschikt hiervoor. Heb verders zelf min skispullen.

Hoi Roderik,
Bedankt voor je reactie! Klinkt goed!
Heb je voor mij ook een prijs waaraan ik moet denken?
Ik ben ook nog even in overleg met de andere groep die op mijn oproep hadden gereageerd.

Wij hebben zelf vervoer, maar zullen ook later aansluiten aangezien ik op maandag nog moet werken.

Weet niet of dit voor jullie een probleem is?

Groetjes Jantien

Er zijn nog 2 plekjes over, inmiddels zijn de heren weer in de meerderheid, maar we zijn nog red. gemengd.

De voorkeur gaat uit naar iemand uit Nederland die wil rijden (auto+wb), een dame is leuk voor de balans maar heren mogen ook aanhaken.

De kosten zullen denk ik meevallen omdat de groep al red. groot is.

Hi roderik, ik zoek nog een groep om mee te gaan wintersporten die week! Is er nog plek? Groetjes Nadine

*bericht bewerkt door NadineR op 04 feb 2020 18:32

Hoi Nadine, er is nog plek! We zijn met 7 heren en 4 dames. Dus mocht je mee willen stuur even een pb naar Roderik 😉

Hoi Roderik,

Ik ben hier net lid geworden en wil eigenlijk ook nog wel op wintersport!
Ik kwam je oproep tegen en was benieuwd hoe de status nu is. Is er nog plek en kun je wellicht wat meer vertellen over de kosten, waar men elkaar ontmoet etc.

Groeten,

Jurjen

Hoi Roderik,

Is er nog plek? Ik kom uit Nederland ben een man van 41 en snowboard al jaren. Ben in het bezit van een auto met winterbanden etc. Dus ik kan eventueel rijden.
Hoor graag van je wat de kosten zullen zijn etc en wat de samenstelling van de groep is.

Groet Mathijs

We zijn met 5 dames en 7 heren en er is nog 1 plekje over voor iemand uit Midden- of Noord-Nederland die via Enschede wil rijden naar Oostenrijk. Voor meer info kijken even op https://www.facebook.com/opwintersport/ of stuur me een privéberichtje.

Plaats een reactie