Snowworld Terneuzen

Morgenavond is er een testavond in Terneuzen vanuit Mount Terneuzen, nog meer liefhebbers van het forum aanwezig?

LA NORMA😍☃️

Waar haal je die informatie, kan het nergens terugvinden. Kom daar wekelijks, meestal op vrijdagavond. Heb ook geen aankondiging gezien. De afgelopen jaren heb ik altijd deelgenomen.

Hen48

de info staat op de FB van snowworld Terneuzen dacht ik gezien te hebben. Vorige week zelf niks zien staan in Snowworld zelf.
jammer dat de testevents altijd 's avond zijn… moet zelf altijd werken 's avonds :-(

Er stond vanavond ook een bord bij Mount Terneuzen, 13 december try before buy.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 12 dec 2019 23:21

@Hulst precies wat flap en Sjaak zeggen😉
Het is echt waar😊
Kom je ook? Mijn vrouw, een paar vrienden en ik gaan ook☃️

@flap20 dan is dat jammer idd, ik ken het gevoel dat je niet kunt deelnemen aan iets wat je graag zou willen😁 gelukkig kan ik deze x wel💪🥳

@Sjaak27 maar kom je morgen ook? Gezellig☃️

LA NORMA😍☃️

Helaas @Piefke, wellicht een volgende keer.

Waarschijnlijk kom ik wel.

Hen48

Klopt. Dat heb ik ook zien voorbij komen op internet. Momenteel zijn er werken aan de gang. Ik ben er vorige week nog geweest. Er zijn o.a. voorlopige kleedruimtes in de gang en de ingang van de piste bevindt zich in het restaurant zodat je direct op de piste bent. De sportwinkel als je binnen komt rechts is nu ook weg. Beniewd hoe het daar allemaal zal uitzien na de werken. Ik vermoed dat het te maken heeft met de verandering naar Snowworld.

Perry Sport is inderdaad gesloten. De toegang tot de piste is nu veel beter. Geen lastige afdaling/klim meer op de trap met skischoenen aan. Wel jammer dat er, behoudens dan een sportschool, nog steeds geen huurders zijn voor de overige toch forse gebouwen.

Hen48

Jammer @Sjaak27😉

🥳 @Hulst tot vanavond dan☃️

LA NORMA😍☃️

nope @piefke, te ver uit de richting voor mij. zo ochtend vroeg ZTM, voor de lessen beginnen ff uurtje ;)

Edwin van Riel

Jammer @evr66 met je helikopter ben je er zo overigens🥶
Zondagochtend hebben wij generale in Rucphen💪☃️

LA NORMA😍☃️

generale voor wat?

Edwin van Riel

generale voor wat?

evr66 op 13 dec 2019 11:44

🤔🙈

De LA NORMA😍☃️ Trip 2019/2020 natuurlijk🥳☃️

LA NORMA😍☃️

haha. sneeuw genoeg in ieder geval

Edwin van Riel

@Piefke en nog lekker kunnen testen?

@Piefke moet even bijkomen van de lange avond. Heb zelf nog wel een melding gedaan op andere forumonderdeel over skitechniek.

Hen48

Zag het staan @Hulst, wie weet volgende keer ook eens doen. Hoe was het aanbod?

Het probleem was een beetje dat zowel ski’s als snowboards werden aangeboden. Er leek een groter aanbod van boards, al noemen die natuurlijk meer plek in. In feite had ik me eerst moeten oriënteren, maar ik ben in feite geweest begonnen met Stockli dat vooraan stond. Vervolgens Salomon en Atomic. Later zag ik dat er bij enkele “snowboardkramen” ook enkele merken ski’s werden aangeboden. Van Stockli en Salomon en Atomic was een vrij ruim aanbod met ook de nieuwste modellen. Van bijv,. Blizzard, Dynastar en Elan waren slechts enkele types voorhanden. Zo heb ik nog de Dynastar Speedzone 8 geskied. Geen verkeerde. Fisher heb ik gemist maar het kan best zijn dat die ook nog wel ergens tussenstond. Al met al een redelijk aanbod en een leuke avond. Zelfs met 2,5 tot 3 uur testen merk je dat je lang niet aan alles, wat ik althans had genoteerd, toekomt.

Hen48

Ik ben overigens de rest van deze dag uit huis.

Hen48

Dank je, wellicht een volgende keer toch de moeite om eens te gaan.

Ja hoor @Sjaak27 het was top en de moeite, de baan en drukte zorgt voor een minder goed beeld natuurlijk dan outdoor maar beter dan op de bank zitten😁
Ik zal straks nog fff wat ski’s toelichten zoals ik de ski’s beleefd heb maar ga nu eerst fff met m’n oudste dochter naar Rucphen om haar haar nieuwe ski’s te laten proberen☃️

LA NORMA😍☃️

Voor 2e jaar testavond van mount bijgewoond. Zoals piefke en hulst wel gemerkt hebben ben ik verliefd geworden op de Stockli laser AX. Hulst had ik vorig jaar ook gezien. Leuk om met piefke kennis te maken.

null

Ik zag hier op het forum nog een setje Stöckli Laser AX voorbij komen…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Geteste ski’s!

Ik vind:

Salomon S/Max Blast, een beest, geweldig lijn vast, genieten☃️

Atomic X9 WB, een allemansvriend vriend, lichtvoetig, makkelijk☃️

Salomon S/Force 9, wil alleen maar carven, baan te kort en druk om er goed mee aan de slag te gaan, carven ging goed maar weet niet wat hij verders kan☃️
Helaas de 11 en Bold van deze serie niet meer getest voor de verschillen.

Stöckli SL, eerste afdaling WOW wat een ski, zo heb ik nog nooit een ski gevoeld, geeft een enorme versnelling, voelt niet stijf aan maar is echt een ander caliber dan de Atomic S9 (heb ikzelf), je moet hem skiën maar dan krijg je er ook wat voor terug wat tijdens afdaling 2-3-4 steeds beter ging en voelde, wil hem nog eens testen in Zoetermeer☃️

Stöckli SC, eerste afdaling was een ramp, gleed alle kanten op, geen grip in tegen stelling gezien met de Stöckli SL, afdaling 2 en 3 waren beter maar geen WoW gevoel☃️

Stöckli AR, heerlijke ski, voelde goed aan, wil vooral de verschillen nog eens voelen tussen deze en de AX☃️

Stöckli AX, ook een topper, deze is zeg maar het broertje van de AR, makkelijker in de omgang, makkelijker langzaam te skiën, na 1 afdaling wist ik het al (lift ging dicht dus mocht niet meer😂🙈), ook deze en de AR moet ik nog eens testen in Zoetermeer op een rustige dag☃️

Toppers van de avond:
Salomon S/Max Blast
Stöckli AR
Stöckli AX

LA NORMA😍☃️

@Fliempje had dus de hele avond de Stöckli AX in zijn bezit waardoor ik er niet verder mee ben gekomen dan 1 afdaling🥶

Was leuk kennis gemaakt te hebben met jullie😃

LA NORMA😍☃️

@Piefke. Dank …en het was hoe dan ook gezellig. We hadden elkaar snel opgemerkt. Bij “Piefke” dacht ik echt aan een klein manneke. Niets was minder waar. In plaats van met mijn 1.74m. naar beneden kijken, moest ik, met zijn naar schatting 1.90 m., omhoog kijken.

Hen48

@piefke @hulst,
Ze bevallen echt fantastisch.

null

Dat geloof ik meteen @Fliempje☃️
Had jij ook de AR geskied? Ik zou tussen beide twijfelen😉 Hoop ze nog eens onder te kunnen klikken outdoor voor een goede test😃
Veel plezier ermee🤗

LA NORMA😍☃️

Dat geloof ik meteen @Fliempje☃️
Had jij ook de AR geskied? Ik zou tussen beide twijfelen😉 Hoop ze nog eens onder te kunnen klikken outdoor voor een goede test😃
Veel plezier ermee🤗

Piefke op 26 jan 2020 22:26

Nee de AX en de SX, waar voor mij de AX als beste eruit kwam.

*bericht bewerkt door Fliempje op 26 jan 2020 22:51

Plaats een reactie