TE KOOP Vignet Oostenrijk vanaf 21-12 t/m 31-12 (10 dgn geldig)

TE KOOP Vignet Oostenrijk vanaf 21-12 t/m 31-12 (10 dgn geldig), foto kan ik nog toevoegen.

Daddy brains(twee jonge kids haha) en heb een foutje gemaakt door bij de ANWB al een tijdje geleden vignet te bestellen en ik heb gister ook een digitaal vignet besteld online. Dus mocht iemand interesse hebben voor dit ANWB raamplak vignet voor Oostenrijk hoor ik het graag.

Prijs: 7,50 euro of een goed bod ;-)! Af te halen in Amsterdam.

Voor vragen stuur een pm of reageer op dit bericht.

*bericht bewerkt door Flinty op 13 dec 2019 10:40

Je weet dat een digitaal vignet €9,40 is? Dan moet je wel erg graag een plakker willen.

Digitaal vignet is inclusief verwerkingskosten etc 14.70, maar daarom zeg ik voor een goed bod neem hem mee!
Maar je hebt een punt ik heb hem naar beneden bijgesteld ;-)

Als je toch al in Amsterdam woont en je hebt geen zin om langs de ANWB te gaan kun je hem bij mij ophalen.

*bericht bewerkt door Flinty op 13 dec 2019 10:40

Digitaal vignet is inclusief verwerkingskosten etc 14.70, maar daarom zeg ik voor een goed bod neem hem mee!
Maar je hebt een punt ik heb hem naar beneden bijgesteld ;-)

Als je toch al in Amsterdam woont en je hebt geen zin om langs de ANWB te gaan kun je hem bij mij ophalen.

Flinty op 13 dec 2019 10:39

Euh, nee, €9,40

@Flinty dan heb jij toch te veel betaald voor je digitaal vignet, want die is dezelfde prijs als een sticker in DE of AT, bij de ANWB betaal je administratie kosten.

Dienten Die Alte schule

Ik ben er ook achter gekomen ja🤔

Maar nogmaals on topic kom maar langs en geef wat je er voor over hebt!

Een digitaal vignet heeft toch bedenktijd? Kun je het niet annuleren?

Nee niet als je binnen 18 dagen voor vertrek koopt.

Wanneer heb je het dan precies gekocht? 18 dagen=3 december=binnen 14 dagen.

Luister ik kom hier om mijn vignet te verkopen. Ik heb refunden van mijn online vignet al geprobeerd. Als je interesse hebt hoor ik het graag!

Als hij op 21 dec ingaat, is hij t/m 30 dec geldig btw 😜

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 13 dec 2019 20:38

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik heb mijn vignet maar gedoneerd aan een verzamelaar :D Dit topic kan dan ook worden gesloten!

Plaats een reactie