gezocht ski of snowboard vrienden

De winter kriebelt en kan niet wachten om te gaan snowboarden daarom zou ik graag tussen kerst en nieuw willen gaan snowboarden.
Maar ben momenteel alleen, dus ben ik opzoek naar enkel enthousiastelingen die graag een ski reis willen doen tussen kerst en nieuw( of mag ook eventueel iets langer).
De bestemming maakt voor mij niet zoveel uit als er maar sneeuw ligt.

Groeten
Mick

Hee Mick,

Ik zoek ook iemand om vanaf ca. 20 dec. Tot ca. 28 dec mee te gaan skiën /boarden.
Voorkeur voor Oostenrijk of Italië

Ik ben 42 jaar en ski sinds 10 jaar, daarvoor 25 jaar lang gesnowboard.
Gr. Jelle

Hee Mick,

Ik zoek ook iemand om vanaf ca. 20 dec. Tot ca. 28 dec mee te gaan skiën /boarden.
Voorkeur voor Oostenrijk of Italië

Ik ben 42 jaar en ski sinds 10 jaar, daarvoor 25 jaar lang gesnowboard.
Gr. Jelle

Dag jellebel,

Spijtig genoeg kan ik maar pas vanaf 25 dec vertrekken zou graag nog thuis zijn met kerst. Dus ik weet niet of dit zou passen.

Groeten
Mick

Hoe lang wilde je gaan en waarheen?

Wel ik dacht van 5 dagen te skien. Ik ben nog wat aan het rondkijken wat er intersant is van gebieden.

Ik ben 27 en snowboard al van mijn 16 ik kan ook skien maar dit doe ik maar soms.

Grtz
Mick

Hoi, Mick ik heb ook wel interesse om mee te gaan skiën . ik heb jou een pb gestuurd Gr

Hey Mick ik zat eigenlijk ook te denken nog even gedurende die periode te gaan skiën. Ik moet wel ergens in de 1e week van jan terug zijn maar verder flexibel. Ben ervaren skiër, gebied maakt me niet uit, ga in feb met kids naar Madonna di C, beetje uitdaging is altijd leuk, apres ski is oke. Ik ben 52 maar trek het liefste met jongere mensen op.
Ik hoor het wel of je een groep kan vormen.
Gr, Peter

Hoi mick en mede lezers,

Ik zoek voor de kerst en of oud en nieuw week ook nog personen met dezelfde hobby. Beschikbaar vanaf 22-12 tot 5-1
Ben 28, ervaren en fanatiek skiër. Mag graag kilometers maken. Savonds apres ski en goed eten etc ben ik voor te vinden, maar is geen verplichting. Kunnen elkaar natuurlijk ook vrij laten dagelijks. Alles is mogelijk.
Wel Het liefst Oostenrijk.
Mijn vrienden laten dit jaar afweten, vandaar.
Eventueel Auto etc heb ik voorhanden.
Zou me graag aansluiten bij 1 of meerdere van jullie.

Graag hoor ik van jullie.

Plaats een reactie