4 januari val thorens

Mijn vaste wintersport ganger, ook via 'n site als deze ontmoet, kan dit seizoen niet.

Daarom een oproep : ik wil 4 januari 'n week weg, heb voor 360 euro een busreis inclusief skipas gezien. Voor Val Thorens.
Maar sta open voor andere opties.

Ben 37 vader van 3, maar moet een weekje per jaar ff weg. Mezelf gedragen als 25.
Van vroeg tot laat op de piste (ik board) apre ski/feest en dat elke dag.
Dat alles een beetje betaalbaar en ik ben tevreden.

heb voor 360 euro een busreis inclusief skipas gezien. Voor Val Thorens.

ferrypatrick op 15 dec 2019 22:18

Puur uit nieuwsgierigheid, want heb geen interesse om mee te gaan, maar wat krijg je voor dat bedrag voor accommodatie?
Een skipas voor een week kost al € 200 / € 250, dus voor € 110 / € 160 heb je een accommodatie incl. busreis.
Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen.

Annoying skiers since 2003

Accommodatie is zeer basic. Als je nooit met een studentenvereniging, studievereniging of per ongeluk tegen Husk, Jiba of Snowtrex bent aangelopen en ermee op wintersport bent geweest… nee, dan kun je je er ook niets van voorstellen. Ik zal van de week eens foto’s plaatsen van Les Etoiles in Val Tho.

Zat daar vorig jaar met een stel van hier en is iedereen prima bevallen.

Privacy? Niet echt. Twee hadden een kleine slaapkamer ter grote van een gemiddelde halve badkamer waarin een stapelbed stond. Een andere en ikzelf sliepen in de woonkamer. We moesten voor we konden ontbijten wel alles weer in en opklappen, maar voor 360 ekkies mag je niet klagen.

Alles is gewoon heel basic. Ik vind het wel prima. Waarom 700 ekkies of meer uitgeven voor een week zoals sommigen hier voor alleen appartement en skipas?

Maar dat is geheel persoonlijk.

null
null
null
null
null
null
null
null

null
null
null

Een paar foto’s om je een impressie te geven van wat je kunt verwachten. Veel hout. ;)

En moet zeggen… dit was volgens mij in Les Neves in Val Tho in 2008.

Niemand mee voor 'n last minute

Niemand mee voor 'n last minute

ferrypatrick op 21 dec 2019 14:34

Nee helaas . Had graag gewild , alleen begint manlief die week met nieuwe baan . Dus nu even lastig plannen met kids enzo .

heb voor 360 euro een busreis inclusief skipas gezien. Voor Val Thorens.

ferrypatrick op 15 dec 2019 22:18

Puur uit nieuwsgierigheid, want heb geen interesse om mee te gaan, maar wat krijg je voor dat bedrag voor accommodatie?
Een skipas voor een week kost al € 200 / € 250, dus voor € 110 / € 160 heb je een accommodatie incl. busreis.
Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen.

sterko op 15 dec 2019 22:27

Ja precies, meestal zit je al op de 600-700 eur

Plaats een reactie