Jonge skiërs gezocht maart-april 2020

Hi!

Zelf nog niet gaan skiën dit jaar en zoek iemand die mee wil ergens in maart of april.
Liefst tussen 20-35 jaar die al enige ervaring heeft.
Zelf ben ik 28 uit België, vanwege onregelmatige maandschema's zoek is dus hier iemand.

Stuur me bericht!

Hi Sander,

Had je al een idee waar je wilde gaan skieën? Ik heb in ieder geval wel interesse om te gaan. Ben zelf een ervaren skiër van 27, woonachtig in Nederland.

Hoor het wel!

Ik ben nog op zoek naar een groep voor een weekje skiën. Ik ben een boarder van 28, uit regio Den Haag. Ik zou graag vertrekken in de week van 14 of 21 maart. Later kan ook, maar dan wel in een erg sneeuwzeker gebied ;)

Zijn jullie nog steeds op zoek of, hebben jullie een groep gevonden waar ik kan aansluiten, hoor ik het graag!

  • Menno

Hoi Sander,

Al wat gepland? Ik ben nog op zoek tussen 6-15 maart of 5-12 april. Ben redelijk ervaren skiër, sportief en 34 jaar oud.

Groet Armand

Ik ben nog op zoek naar een groep voor een weekje skiën. Ik ben een boarder van 28, uit regio Den Haag. Ik zou graag vertrekken in de week van 14 of 21 maart. Later kan ook, maar dan wel in een erg sneeuwzeker gebied ;)

Zijn jullie nog steeds op zoek of, hebben jullie een groep gevonden waar ik kan aansluiten, hoor ik het graag!

  • Menno
Rammzor op 4 feb 2020 13:24

Ey Menno,

Toevallig op jou post gekomen. Mijn naam is Dennis en woonachtig regio Westland.

Wil zelf graag nog een weekje sneeuw pakken in de eerste week mei vakantie (24 april tot en met tot en met 2 mei) Bestemming is dan Tignes. Meest sneeuwzeker, helaas moest me maat afzeggen ivm een knie blessure. Dus mocht je intresse/zin hebben kunnen we eens contacten 💪🏻🏂

O ja ik board ook ;)

Plaats een reactie