Taxi vanaf Innsbruck vliegveld - welk bedrijf?

Wie heeft er tips voor een (goedkoop) taxi bedrijf vanaf Innsbruck naar Brixen?
Of ervaring om dit met de trein te doen?

Dat is prima met de trein te doen.

Vanaf het vliegeveld kan je een bus of een taxi pakken naar eht treinstation.

Op https://www.oebb.at/en/ kan je treintijden zoeken.

Welke Brixen? Brixen im Thale? Of bij Bozen?
Als het Brixen Bozen is ben ik ook geïnteresseerd.

Brixen Im Thale

Als de bestemming brixen Im thale is, dan heb je wel een goede openingspost gemaakt! Nee

Met de trein kost 17,50 p.p. voor een enkeltje en duurt 1u tot 1,5u. Als je met meerdere mensen bent is een taxi(busje) misschien interessant, kost 80€ in totaal… persoonlijk onlangs nog prima ervaring met Taxi Brixental maar ze zullen allemaal wel prima zijn. En volgens mij hebben ze fijne kartel-afspraken en kost het overal hetzelfde.

ik ga al jaren met Four Seasons Travel - https://www.tirol-taxi.at/en-home

vanaf Innsbruck naar het Zillertal, prijzen zijn helaas de laatste jaren wel gestegen…
waar ik voorheen nog een € 60,00 kwijt was voor een retour is dat nu al een € 100,00 geworden.
en ja ze hanteren inmiddels allemaal hetzelfde tarief! BOEVEN zijn het !!! ;-)
ik heb geen zin om in een trein nog te gaan zitten met alle spullen te zeulen, op het vliegveld staat er altijd iemand klaar met je naam bordje, neemt je spullen over, instappen en rijden maar. tis ook vakantie hè ?!
ik reis alleen en kan de kosten dus niet delen, maar op zich betaal je voor de taxi incl chaufeur, dus aan mij hebben ze een hele goeie klant dan ! voor 2 personen betaal je nl net zoveel! en ook wel meegemaakt dat er nog andere bij zaten in het busje. das ook het verdien model denk ik dan maar.
ik kies voor het gemak en comfort, net als mijn hotel en alles eromheen. gewoon omdat het kan…
lekker met het vliegtuig, taxi en binnen 5,5 uur sta ik op het balkon van het hotel.

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Welke Brixen? Brixen im Thale? Of bij Bozen?
Als het Brixen Bozen is ben ik ook geïnteresseerd.

Auke83 op 20 dec 2019 14:34

Gaan wij doen met de trein naar Badia (laatste stuk dus met de bus). Is prima te doen!

Plaats een reactie