Mee op korte trip in januari? Zoek 1 of 2 personen

Hoi,

Ik wil lastminute nog even de sneeuw in, planning was al gemaakt maar degene die mee zou is verhinderd. Land/gebied staat nog open, datum 22-27 jan of
29 jan - 3 feb.

Plan
Woensdagochtend rijden, donderdagochtend skiën. Zondag 16:00 weer richting Nederland.
Oostenrijk of Frankrijk, maakt mij niet uit. Als het maar een hoog en gemiddeld tot groot gebied is (+125KM), liefst niet meer dan 10/11 uren rijden van Leeuwarden. Ik snowboard, dus niet een gebied met teveel vlakke stukken maar wel voldoende rood.
Ik heb een auto met alles er op en aan. Wil de dakkoffer liever niet gebruiken dus max met zijn drieën zou ideaal zijn.
Over mij: ik red mij prima op het snowboard, verwacht dan ook dat je zelf geen beginner meer bent op het board of de latten. Ik ben niet van de après ski, steek dat geld liever in een iets luxere accommodate met sauna. Vul het liefst de hele dag in op de piste, daar ook een hapje eten voor lunch.

Gr,

Erwin
38 Leeuwarden

Hoi Erwin, Ik heb eventueel wel interesse om in de week vaan 22 januari richting oostenrijk te gaan. Normaal reis ik altijd met de trein maar je zou me eventueel kunnen oppikken, ik woon even voorbij Groningen richting Duitse grens…

Ik ben zelf een skier (47) die het liefst met de eerste lift naar boven gaat en grote afstanden skiet (on-piste)

Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk, Sölden staat bovenaan mijn wensenlijst…

Laat maar even weten wat je plannen zijn…

Gr, Arnold

Plaats een reactie