Haglofs Vojd ABS lawine rugzak & 2 patronen + gratis sonde - ZGAN

Poederliefhebbers,

Ik heb twee jaar geleden deze Haglofs Vojd ABS rugzak 18 True Black voor €650 gekocht als overjarig model met 2 patronen erbij (staal en carbon) voor €250. Rugzak vorig jaar slechts 3 dagen gebruikt dus nog hagelnieuw, nooit getrokken uiteraard en ligt nu stof te happen. Zonde dus klaar voor nieuwe avonturen. Je krijgt er tevens een gratis sonde bij cadeau, deze is alleen niet super meer.

Voorzien van een volledig geïntegreerde ABS lawine airbag systeem is de Haglöfs VOJD ABS 18 de perfecte rugzak voor freeride skiërs, snowboarders en alpine touring fanaten. Voorzien van 18 liter ruimte voor onder andere de schep en sonde van je lawine uitrusting, exceptioneel draagcomfort en handige functionaliteiten. Het oog wil ook wat, dus strak design met slimme toepassingen zoals bevestigingsmogelijkheden voor ski’s en snowboards.

Ik zat te denken aan €600 voor de totale set (nieuw was ik €900 kwijt), dus hagelnieuwe ABS rugzak, 2 patronen en sonde. Te bekijken / passen in omgeving Haarlem / Hoofddorp. Maar ook Amsterdam en Utrecht ben ik regelmatig of opsturen is mogelijk.

Ik weet even niet hoe ik hier foto’s kan plaatsen, dan maar via marktplaats: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1494179199

Let me know!

Ewoud

Speciale aanbieding voor wintersport.nl forum leden, nieuwe prijs voor €550,-

Speciale aanbieding voor wintersport.nl forum leden, nieuwe prijs voor €550,-

Plaats een reactie