Skipas voor 4 dagen les trois vallees: 31/12-3/1

Mijn zoon viel vandaag op de piste in les menuires en brak zijn scheenbeen. Wij hebben nu een skipas voor les trois vallees van 31/12-03/01 in de aanbieding 🙁

Spijtig om te horen, ik wens hem een spoedig herstel.

Als je een doktersbewijs hebt kun je in veel skigebieden (soms wel binnen 24u) de skipas inleveren en geld terug krijgen.
Ik weet niet of ze deze regeling in les troi vallees ook hanteren, dat zou je even aan de kassa moeten vragen.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Die regeling is er zeker in L3V. Als er een doktersverklaring is kun je zelfs zo het skipas kantoor binnenlopen en direct terugbetaald krijgen. Daar zijn ze heel soepel in, net zoals restitutieregelingen bij grote liftsluitingen (met name bij dagpassen).

Evenals automatische controle, waardoor skipassen niet zonder meer door te geven zijn. Geen gebruikte skipassen doorverkopen dus aub.

Dank voor de reacties! Ik dacht dat je daar een optionele extra verzekering moest voor nemen. Maar Ik vind er niet meteen iets over terug op de website. Zal straks het verkoopskantoor binnenlopen.

Groetjes!

En anders kan het meestal via de reisverzekering als je die hebt.

Beterschap!

Beterschap.

Xx10

Beterschap. Via je reisverzekering kan je de skipas kosten terug vragen. Wel dokters verklaring vragen.

Plaats een reactie