Joejoe!

Groetjes van Skimams en Elly van de Akte Schule in Dienten bij de Kids Cup dag 1 RS

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/120ae7f304ea0671d8dd7b5f...

mama on a mission in the snow

Fijne dag, dames.

Edwin van Riel

Veel plezier!

Bergen + Sneeuw = ❤

Topdagje zo te zien. Lekker hoor. Enjoy!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ben mijn ski’s vergeten grrrrr😤 maar moet morgen wederom hier zijn dus dan in de herkansing.

mama on a mission in the snow

Groetjes van Skimams en Elly van de Alte Schule in Dienten bij de Kids Cup dag 1 RS

https://cdn.wintersport.nl/forum/25/120ae7f304ea0671d8dd7b5f...

Skimams op 2 jan 2020 09:53
mama on a mission in the snow

Ben mijn ski’s vergeten grrrrr😤 maar moet morgen wederom hier zijn dus dan in de herkansing.

Skimams op 2 jan 2020 12:36

blijkbaar nog niet helemaal hersteld van dinsdagavond? ;) ;) ;/

Edwin van Riel

Haha niet veel gedaan vandaag een afdaling naar de rennstrecke en toen kwam ik Skimams tegen. Koffie/thee gedronken en zitten kletsen. Oh ja wel naar de wedstrijd gekeken hoor ;)
Was gezellig, Bennie kwam helaas te laat zat vast met zijn auto in de sneeuw, is het nog goed gekomen @Bennie?

Dienten Die Alte schule

Groetjes van twee dalen verder!

Carnas on Tour

@Elly3 Had zelf al bedacht dat er vast iemand in het skigebied moest werken die me kon helpen. Ik was even naar wat mannen in Hochkönigkleding gelopen. Binnen 5 minuutjes was er een trekker om me uit te graven en eruit te slepen. Bij het passeren van jullie heb ik maar niet getoeterd; veel te veel herrie, en dat had ik al genoeg veroorzaakt.

Je had ook kunnen stoppen hoor @Bennie als je weer langs rijdt doe je dat maar. Rijd je morgen ook nog omhoog?

Dienten Die Alte schule

Ben mijn ski’s vergeten grrrrr😤 maar moet morgen wederom hier zijn dus dan in de herkansing.

Skimams op 2 jan 2020 12:36

“Ik ga skiën en neem mee…?” ;)

Aftellen maar!

Ben mijn ski’s vergeten grrrrr😤 maar moet morgen wederom hier zijn dus dan in de herkansing.

Skimams op 2 jan 2020 12:36

“Ik ga skiën en neem mee…?” ;)

Matthieu op 2 jan 2020 21:50

Alle zooi van de racers natuurlijk!
(Vergat vd week al eens mijn schoenen🙈wàt een hel dat gedoe met die huurschoenen)

mama on a mission in the snow

Je had ook kunnen stoppen hoor @Bennie als je weer langs rijdt doe je dat maar. Rijd je morgen ook nog omhoog?

Elly3 op 2 jan 2020 21:43

Gaat hem niet lukken na die kaasfondue🤣

mama on a mission in the snow

Groetjes van twee dalen verder!

Svennoo op 2 jan 2020 21:03

Kom morgen ook naar Dienten. Waar die Skimams is, is het nooit saai😅😁

mama on a mission in the snow

Ben mijn ski’s vergeten grrrrr😤 maar moet morgen wederom hier zijn dus dan in de herkansing.

Skimams op 2 jan 2020 12:36

blijkbaar nog niet helemaal hersteld van dinsdagavond? ;) ;) ;/

evr66 op 2 jan 2020 17:38

Sssssst!!! Zwijgen jij!

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie