BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
Skischolen in Klinovec

Skischolen in Klinovec

Dit onderwerp gaat over de bestemming Klinovec

• SleeVanEee 2-01-20 22:51
    SleeVanEee 2 januari 2020 · 22:51
    Na vele jaren met vrienden in Oostenrijk geskied te hebben, gaan we dit jaar met een hele andere samenstelling op reis.
    Voor het eerst gaan we als gezin een week op wintersport. Aangezien mijn kinderen nog geen behoefte hebben aan veel en steile pistes, gaan we eens kijken in Tsjechië.
    De oudste (7) heeft vorig jaar al een paar lessen gevolgd in Winterberg. De jongste (4) is erg enthousiast, maar heeft nog nooit geskied...

Is iemand bekend met de skischolen in Klinovec?
  • Swooosh 13-01-20 14:18
    Swooosh 13 januari 2020 · 14:18
    Ik ben mijn eerste jaren ook naar Klinovec gegaan. Erg fijn gebied vond ik het om het te leren. Ik was ongeveer €50 kwijt voor priveles per dagdeel, ik heb denk ik 3 ochtende les gehad daar. Toen in het engels les gehad. Ik kon iedere dag bij dezelfde leraar wat het veel sneller maakte om te leren. Voor mij was dit ideaal. Dit jaar ga ik weer en mijn vriendin heeft nog nooit geboard en die laat ik daar weer op les.
    Wanneer gaan jullie?
  • SleeVanEee 14-01-20 20:18
    SleeVanEee 14 januari 2020 · 20:18
    Bedankt voor je reactie. Aangezien de kinderen leerplichtig zijn, zitten we vast aan de vakanties. In onze geval is dat 15-22 februari. Dus nog even tijd om het daar te laten sneeuwen...
  • Swooosh 15-01-20 07:55
    Swooosh 15 januari 2020 · 07:55
    Die periode gaan wij ook. Ik heb gehoord dat er momenteel voornamelijk spuitsneeuw ligt maar dat dit goed te doen is.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.