Schnitzel in Trois Vallees?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Hi wintersporters!

Begin februari vertrekken wij naar Meribel Village in Trois Vallees! We zijn mega schnitzel fan, en we weten dat er enige schaarste heerst rondom schnitzels in Frankrijk. Dus vandaar de prangende vraag; kun je ergens een fijne schnitzel eten in Trois Vallees? En zo ja, hoe heet die bazentoko?

Thx alvast! ;-)

*bericht bewerkt door Michiel148 op 03 jan 2020 16:12

Denk dat je daarvoor even door moet skien naar Sud-Tirol. Neem anders een crêpe met spek…

*keep cool and relax...*

Ik vermoedt dat zoektocht wordt . Maar zoveel andere lekkere streek dingen te koop , dat je de schnitzel niet eens gaat missen .

Bij de plaatselijke slager en zelf maar gaan bakken ik denk dat dat je enigste optie is :D

Dienten Die Alte schule

Leuke bezigheid. Lijst met alle restaurants en reviews in Trois Vallees aanklikken. Steakhouse in Val Thorens met goede reviews komt een eind in de richting. Misschien moet je dan wel van varken naar rund overstappen. Courchevel zou ik niet bekijken.

Hen48

Ze hebben her en der best escalopes de porc verkrijgbaar hoor. Heb ze wel eens ergens gezien, maar waar?? Meestal wel als dagmenu item.

Bij de plaatselijke slager en zelf maar gaan bakken ik denk dat dat je enigste optie is :D

Elly3 op 3 jan 2020 16:57

fantastisch Elly, en lekker ook thuis, open haard aan, drankje erbij gezellig, flink wat olie kopen om te bakken, frietjes ook nog.

Elke supermarkt heeft een ook een flinke vleesafdeling met zeker porc.

Hen48

Duidelijk enige onwetendheid hier; de beste (Wiener) Schnitzel is van kalf, niet varken!

Daar kun je heeeeel lang naar zoeken in Frankrijk @Wunderkammer. Overigens bak je een echte Wiener schnitzel niet in de olie maar in de geklaarde boter.

Denk dat je daarvoor even door moet skien naar Sud-Tirol. Neem anders een crêpe met spek…

DerGraf op 3 jan 2020 16:46

De schnitzel komt schijnbaar oorspronkelijk inderdaad uit Italië…
Cotoletta alla Milanese ;)

Aftellen maar!

Maar gelijk heeft ie wel, die schnitzels horen eigenlijk van kalf.
Als je hierom vraagt, weet iemand dat misschien de weg: escalope de veau viennoise

Veau evt aan te passen naar porc

Bovenaan de peclet lift in Val Thorens staat een hut waar schnitzels verkocht worden. Dat is echter de enige plek waar ik ze in mijn 4 daagse verblijf tegen ben gekomen.

Dan is er een hele goede Franse keuken met enorm veel lekkere gerechten en wil je een schnitzel…

*bericht bewerkt door Matthias123 op 03 jan 2020 19:24

Born to Ride

@Mattias123 of vieze saté.

Karin Es

Dan is er een hele goede Franse keuken met enorm veel lekkere gerechten en wil je een schnitzel…

Matthias123 op 3 jan 2020 19:01

Echt hè! Zoveel lekkere Franse gerechten… Zelfde om in Oostenrijk op zoek te gaan naar een lekkere Coq au Vin…

Alleen in Oostenrijk of Duitsland eten, die Wiener Schnitzel. Ik bestelde er ooit een in Italië, kreeg ik een hele dikke plak varkensvlees met een bot er in. Niet te hachelen…

Nou nou, wat een topic. Maar eh, iemand nog een goed adres voor Bouillabaisse in Sölden toevallig?

Edwin van Riel

bouillabaisse in Oostenrijk is als een erwtensoep in China.

bouillabaisse in Oostenrijk is als een erwtensoep in China.

Marski op 4 jan 2020 17:44

Hebben ze daar ook roggebrood?

bouillabaisse in Oostenrijk is als een erwtensoep in China.

Marski op 4 jan 2020 17:44

juist, analoog aan de Franse Wiener schnitzel dus ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie