Mayrhofen 29 februari - 7 maart (max. 18 pers.) - wie gaat er mee?

Hi wintersporters,

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders die al een aantal keer via wintersporters met onbekenden een supervakantie hebben gehad. Lekker meters maken op de piste, maar ook de après ski slaan we zeker niet over 😉 Dit jaar gaan we (naast dat we van 1-8 februari naar Flachau gaan - deze reis is inmiddels fully booked) van 29 februari t/m 7 maart naar Mayrhofen. Het niveau is over het algemeen ervaren en de leeftijd ligt tussen de 25 - 50 jaar.

We verblijven in Alpenchalets Brugger in Mayrhofen. We zullen hier met maximaal 18 personen naartoe gaan (2 chalets). Dit zijn mooie, ruime luxe chalets op loopafstand van het centrum en de skilift met telkens 4 x een 2 persoons slaapkamer en 2 badkamers en het 1e chalet wat geboekt is is zelfs voorzien van een sauna 🥰 dus wie het eerste komt…

De prijs inclusief een skipas voor 6 dagen, boekingskosten, toeristenbelasting, schoonmaakkosten en een linnenpakket (allen verplicht) komt in totaal op € 766,90 - een extra dag skipas kost € 37

Om er te komen carpoolen we onderling, dit is tot nu toe altijd nog goed gekomen! Verder werken we met een pot waaruit we boodschappen doen voor het ontbijt en diner. Als je het leuk vindt om een avondje te koken is dit dus zeker een pré (maar niks is verplicht en we gaan ook zeker wel 1 of 2x uit eten).

Mocht je interesse hebben laat het dan zsm even weten. We hebben ook een groep op FB waar je bij kunt aansluiten en een groepsapp waarin we verder afspraken maken.

Wie heeft er zin om lekker een weekje in het mooie Zillertal (245 km aan pistes) te gaan boarden en/of skiën?

Hoi Angela,

Ik heb zeker zin om een weekje mee te gaan skiën. Kun je me wat meer info sturen?

Groetjes Mark

Hi Mark,

Gezellig! Ik heb je een pb gestuurd.

Gr. Angela

Hi Angela,

Mijn vriend en ik hebben ook wel interesse om mee te gaan! Heb je iets meer info over de groep?

Groetjes Wilma

Hoi Wilma,

Ik heb je een berichtje gestuurd met meer info.

Gr. Angela

Hi Angela. Wat leuk! Ik heb ook interesse :) Hoor graag!
Groetjes Joyce

Klinkt goed! Maar 7 dagen mijn gezinnetje alleen laten is nogal wat;)

Klinkt goed! Maar 7 dagen mijn gezinnetje alleen laten is nogal wat;)

Jessedew op 10 jan 2020 08:21

Waarom? Dat is toch heerlijk eens per jaar? Ik hou zielsveel van vrouw en kroost maar die paar dagen even-helemaal-weg vind ik goddelijk…

Daarnaast is het heel leuk om via dit medium met een groep op wintersport te gaan. Ik heb het al 2x gedaan en zou zo weer bij een groep aansluiten als ik al niet wat gepland had voor dit jaar…

Hoi Joyce, ik heb je een privé berichtje gestuurd met meer info.

@ Jesse, ik ben het met Harm eens en zou zeggen sluit gezellig bij ons aan :)

Hoi Angela, kun je me iets vertellen over de groep, leeftijd en ski niveau?

Groetjes,
Alice

Onhandig dat dit chalet 3 slaapkamers heeft met een 2 persoonsbed en maar 1 kamer met 2 aparte 1 persoons bedden.

Bij ons in de groep is het toch elk jaar weer een dingetje wie de kamer met 2 persoons bed neemt. En dan is het er maar 1. De overige 4 hebben allen aparte bedden.

Dag Angela en co,

Ik ga hier voor passen.
Vind het eerlijk gezegd wat duur, voor die prijs kan ik 2 keer gaan inclusief bus.
Waarschijnlijk niet zo luxueus, maar dat moet niet voor mij. Skiën en goed gezelschap volstaan. Als ik voor de rest kan eten, slapen en me wassen is het ok. En dat is altijd al gelukt ;-)
Ben ook niet zo’n voorstander van zelf rijden om diverse redenen.
Veel plezier in Flachau en Mayrhofen.

Dirk

Dirk - LIVE unITed

Hi Guido,

Er staat in de tekst 2-persoons bedden, maar dit zijn het niet ;) Ik ben hier eerder geweest en deze bedden bestaan uit 2 losse matrassen, de bedden staan alleen tegen elkaar aan en in 1 kamer staan deze echt los dat is het verschil.

Hallo Dirk,

Geen probleem, iedereen heeft zo zijn eigen idee van vakantie ;) Deze chalets zijn inderdaad wat luxer inclusief een sauna en op loopafstand van de lift en het centrum, dat verklaart de prijs.

Jij succes verder met het vinden van een leuke reis!

Op dit moment hebben we wat meer mannelijke dan vrouwelijke boekers, welke leuke dames sluiten er nog gezellig bij ons aan?

Overigens is iedereen nog steeds welkom hoor, dus heren schroom vooral niet ;-)

Hoi Angela,
Dat klinkt leuk! Zou het een probleem zijn als wij later aansluiten?
Wat heeft dit voor gevolgen voor de prijs?
Ik moet op maandag nog werken dus ik kan pas op maandagavond/dinsdagochtend gaan rijden…
Ik kom graag met je in contact om het een en ander aan je te vragen.
Ik ben nieuw hier op het forum dus ik weet niet op welke manier ik met je in contact kan komen?

Groetjes Jantien (en ook namens mijn medereisgenootje Sabine)

Hey Jantien,

Leuk! Ik heb je privé berichtje inmiddels ook ontvangen en je iets terug gestuurd.

Gr. Angela

Hallo,

Ik heb zeker interesse, graag had ik wat meer info over de groep, reis, ski niveau?

Dankje

Hi Jaffar,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Gr Angela

Wie gaan er met ons mee op avontuur?🤩⛷🏂🍻☀️
Een week vol gezelligheid! Wat kan je zoal verwachten?

Lekker veel kilometers piste pakken om de omgeving te verkennen. In de middag zullen we bijeenkomen om ergens een terrasje te pakken of te picknicken met homemade lekkers. Zo’n mooie zonnige dag sluiten we natuurlijk af met een feestje, après ski ole ole! Rollend of lopend terug naar het huisje waar we samen gaan kokkerellen en voor wie het aandurft een spelletje spelen… of je gaat lekker een boek lezen, Netflixen, in de sauna zitten, slapen of weer terug naar de bar een dansje doen.

Een ongedwongen sfeer waar iedereen doet waar die zin in heeft :) Of je nu vroeg uit de veren bent of zin hebt in een heerlijke anti-kater brunch, het kan allemaal.

Meld je snel aan om zeker te zijn van een plekje! Twee luxe chalets (totaal 18 personen) vol met toffe mensen, hoe leuk is dat?!

Lieve groetjes van ons!
We zijn al met 4 mannen en 2 dames.
Skiërs en boarders, lekker gemengd
Leeftijd 32-50

En voor de mensen die wellicht nog twijfelen vanwege de prijs… deze gaat nog met € 50,- p.p. naar beneden bij 9 personen per chalet :-) De prijs is nu gebaseerd op 8 personen. De prijs wordt dan € 716,90 inclusief skipas, toeristenbelasting, schoonmaakkosten en linnenpakket. Geen onverwachte kosten achteraf dus!

Hey,

Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in deze reis. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het al weer enkele jaren geleden is dat ik nog geskied heb, en dat mijn niveau niet mega gevorderd is. Stuur eventueel maar een PM of zo om te zien wat mogelijk is.

Tot gauw!
Jeroen

Hi Jeroen,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Gr Angela

Hey Angela,

Klinkt interessant, heb je meer info?

Gr,
Jeroen

Hi Jeroen,

Ik heb je een pb gestuurd met meer info.

Gr Angela

hallo Angela, ik werd getipt door een kameraad van mij op jullie reis.

Graag heb ik ook iets meer info.

Groeten, Jorrit

make your own day!

Hi Jorrit,

Ik hoorde het inderdaad al ;-) ik stuur je even een prive berichtje met meer info.

Gr. Angela

Prijs update:

Aangezien Bizztravel de chalets van deze reis in de aanbieding heeft gegooid zal de prijs van deze reis dalen! Bij de boeking van 8 personen per chalet zal de prijs € 100,- p.p. dalen, bij de boeking van 9 personen zelfs € 150,-

We zijn nu met 7 personen, wie sluit er nog bij ons aan?

De nieuwe prijs bij de boeking van 8 personen wordt € 666,90 en bij 9 personen € 616,90 - inclusief skipas, boekingskosten en toeristenbelasting. Geen onverwachte kosten meer achteraf dus :-)

Hoi Angela,

Ik zoek ook nog een groep in die periode.
Als er nog plek is zou ik ook graag wat meer informatie ontvangen.

Mvg,
Roger

Hi Roger,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Gr. Angela

Hallo allen,

Worden er nog deelnemers gezocht?
Ik heb eventueel ook wel interesse, maar ik ben waarschijnlijk één van de weinige snowboarders.
Zou mogelijk ook wat later aanschuiven net als Jantien.

Groet,

Andre

Plaats een reactie