Shortski (3/4 skidagen) met vertrek op do 26/03 of vr 27/03

Wie heeft er interesse in een shortski met vertrek op do 26/03 (laat) of vr 27/03.
Bedoeling is om 3 à 4 skidagen te hebben.

Bestemming samen te bepalen (afankelijk van aanbod van hotels / appartementen).

  • Avoiraz / Portes du Soleil (FR)
  • Silvretta Montafon
  • Serfaus - Fiss - Ladis
  • Ski Arlberg
  • Zugspitz Arena
  • Massif des Aravis (FR)
  • Salzburger Sportwelt

Ik heb een auto met dakkoffer (reiskosten te delen).
Als er een goed aanbod is om ergens met de bus heen te gaan sta ik hier ook voor open.

Ik ben een man van 44 jaar, met redelijk gevorderd skiniveau.
De focus ligt voor mij op skiën (niet op apres-ski), maar door de dag mag er natuurlijk ook gestopt worden bij een berghut om te eten of voor een warme tas chocomel met slagroom.

Glide on!

@drphil Misschien? Het schijnt dat hij echt bestaat en een zeer vrindelijk persoon is, al gaat hier het sprookje rond dat het een anonieme toetsenbordridder is.

*bericht bewerkt door sneeuwkabouter op 06 jan 2020 17:29

@sneeuwkabouter: En ik maar denken dat het een Яussische bot is 🤔😉.

Heel misschien heb ik dan een gaatje, maar dat weet ik pas een paar weken van tevoren.

@drphil Misschien? Het schijnt dat hij echt bestaat en een zeer vrindelijk persoon is, al gaat hier het sprookje rond dat het een anonieme toetsenbordridder is.

sneeuwkabouter op 6 jan 2020 17:28

Wel een beetje vreemd : een “kabouter” die 't over een sprookje heeft.🤔🤔🤔

Born to run. B.S.

@sneeuwkabouter: En ik maar denken dat het een Яussische bot is 🤔😉.

Heel misschien heb ik dan een gaatje, maar dat weet ik pas een paar weken van tevoren.

Morzel op 6 jan 2020 19:39

Altijd welkom (opnieuw).
Als het met de auto is, kan ik altijd in stand-by mode gaan om zo last minute uit te zoeken waar de sneeuw het best is.

Glide on!

Uit welke regio kom je? Al doet de warme tas chocomel mij al kijken naar het zuiden.

@pahlawan
Ik woon zelf in Vlaams Brabant.
De warme chocomel (met slagroom) wordt hier in de streek vaak chocochino genoemd.

Afhankelijk van de eindbestemming zou een typische afspraak in Lummen (richting Frankrijk) of in Geleen/Heerlen kunnen zijn (richting Oostenrijk).

*bericht bewerkt door Vivace op 07 jan 2020 14:36

Glide on!

Upje op 3.5 week voor afreis.

Ik heb al enkele leuke aanbiedingen op het oog .

Nog even ter verduidelijking: focus op skiën / niet op apres-ski betekent niet dat ik geen biert lust (alleen liever geen Heineken), maar wel dat ik liever meer tijd op de latten doorbreng dan in een après-skihut.

Glide on!

@Vivace

Indien ik nog niet had betaald voor f.cking Livigno stond ik klaar op de carpool in Lummen ( 15 km.) 😉

Born to run. B.S.

@dan58
mogelijk krijg je een vrijstelling (keep us posted):

Bij de grote touroperators zoals bizztravel en sunweb zijn alle winteraccomodaties in Italie offline gehaald. Je kan daar gewoon niet meer boeken voor een skivakantie in Italie. Ook behoorlijk drastische maatregelen.

Matthias123 op 4 mrt 2020 09:51
Glide on!

Dan zijn er misschien koopjes te doen als je rechtstreeks boekt :-P.

Plaats een reactie