Snowboard (B custom) huren Riezlern Kleinwalsertal??

Weet iemand waar ik een goed snowboard kan huren in Riezlern? Hoop Burton custom oid
Online weinig te vinden en ben er nooit geweest. We gaan donderdag last minute
Veel dank alvast!

@Paulieb. Ik ben zelf geen snowboarder maar wel al een paar keer in Riezlern geweest. En er zitten genoeg knappe sportzaken waar prima materiaal te huur is, bv naast de paraplu bar bij het dalstation van de Kanzelwand gondel. Plezier.

Aequilater Nubila

@Paulieb. Ik ben zelf geen snowboarder maar wel al een paar keer in Riezlern geweest. En er zitten genoeg knappe sportzaken waar prima materiaal te huur is, bv naast de paraplu bar bij het dalstation van de Kanzelwand gondel. Plezier.

winterwonderland op 8 jan 2020 22:05

Thanks! Komt wel goed, heb alleen weinig tijd met 2 dagen short ski dus hoopte online te regelen maar ga ter plekke kijken!

Hi Paulieb,

online kun je organiseren bij bijvoorbeeld FunAlp (Riezlern), Skistadl (Mittelberg) en via Skischool bodmen baad (zoek op skiverleih Mittelberg). bij de laatste hebben ze Head, bij de anderen weet ik het niet. voor zover ik weet wordt er nergens Burton Custom o.i.d. verhuurd. Veel plezier.

Hi Paulieb,

online kun je organiseren bij bijvoorbeeld FunAlp (Riezlern), Skistadl (Mittelberg) en via Skischool bodmen baad (zoek op skiverleih Mittelberg). bij de laatste hebben ze Head, bij de anderen weet ik het niet. voor zover ik weet wordt er nergens Burton Custom o.i.d. verhuurd. Veel plezier.

GertSkietOok op 9 jan 2020 11:58

thanks! @gertskietook ik zit in de auto naar de witte bergen en ga even online kijken! En anders boek loop ik vanmiddag einde dag binnen. Gr
Paul

Ben er niet bekend, maar zag online dat Kessler wat meer merken aanbiedt (lib-tech, k2 en burton) als je een premium board huurt. Weet niet of ze ook de custom hebben.

Plaats een reactie