Wandelweekend rond Innsbroek

Beste,

Ik ben van plan om samen met mijn vriendin naar Oostenrijk te gaan voor een verlengt weekend. Vrijdag ochtend aankomst, zondag avond vertrek, tijdens het paasweekend. Nu zoek ik een dorp/skigebiedje dat gemakkelijk bereikbaar is met de trein vanuit Innsbroek of Jenbach of Worgl waar men kan wandelen en misschien 1 dag kan skien tijdens het paasweekend.
Weet er iemand een mooi gebiedje/dorp?

Als die trein een bus mag zijn, zou ik eens kijken naar Stubai. Dicht bij Insbruck (auto iets van 45 minuten), en voldoende sneeuwzeker einde seizoen.

Edwin van Riel

Zell am ziller / fugen dal is makkelijk bereikbaar . Jenbach uitstappen en dan boemeltje nemen. En je kan met de bus naar de gletscher .
Leuk wandelgebied.
Wel even checken of in dat gebied de liften open zijn. Als je daar gebruik van wil maken .

*bericht bewerkt door miepmiep op 08 jan 2020 20:44

Zell am ziller / fugen dal is makkelijk bereikbaar . Jenbach uitstappen en dan boemeltje nemen. En je kan met de bus naar de gletscher .
Leuk wandelgebied.
Wel even checken of in dat gebied de liften open zijn. Als je daar gebruik van wil maken .

miepmiep op 8 jan 2020 20:41

De hintertux gletsjer?

Zell am ziller / fugen dal is makkelijk bereikbaar . Jenbach uitstappen en dan boemeltje nemen. En je kan met de bus naar de gletscher .

Leuk wandelgebied.
Wel even checken of in dat gebied de liften open zijn. Als je daar gebruik van wil maken .

miepmiep op 8 jan 2020 20:41

De hintertux gletsjer?

benimmeg op 8 jan 2020 21:45

Dankje kon er even niet opkomen 🙈

Plaats een reactie