Rugzak Osprey Kode 22 | BCA schep | BCA Pieps | Ortovox sonde

Aangezien ik er geen gebruik meer van maak bied ik het volgende aan:

Osprey Rugzak Kode 22

Deze rugzak is speciaal gemaakt om te skiën en heeft compartimenten om veilig een een sonde en schep te herbergen. Tevens is er de mogelijkheid om een Camelbag te plaatsen zodat je lekker kan drinken zonder alles te hoeven uitpakken. In de schouderstrap zit de drinktuit verborgen zodat deze niet bevriest. IK heb deze rugzak altijd als zeer prettig ervaren, zou geen andere willen.

Afmeting
• Rugzak (H x B x D): 55 x 33 x 24 cm

Uitrusting
• Met helm-, ski-, en snowboardbevestiging
• Wandelstokbevestiging

Rugzak
• Toepassingsgebied: ski, Snowboard, skitour
• Model: rugvoering
• Uitvoering / Ruglengte: normaal

Volume
• Rugzakvolume: 22 l

Gewicht
• Rugzak: 1310 g

Riem
• Borstband
• Heupband

Nieuwprijs € 99,-

null
null
null
null

BCA Aluminium Schep | Tour Shovel

Deze is uiteraard in 2 stukken te delen voor transport en doet wat hij moet doen.

Lengte totaal 63 cm
Schepafmeting: 23 x 25,5 cm
Shaft is ovaal en daardoor supersterk
Gewicht 454 gram

Nieuwprijs € 44,95

null
null

BCA Tracker 2

Een eenvoudige maar doeltreffende Lawine pieper
De Tracker 2 is een snelle en nauwkeurige 3-antenne lawinepieper van Backcountry access (BCA). de pieper heeft directe real-time weergave en is zeer eenvoudig in gebruik. Dankzij een eenvoudige bediening en het 2-digit display is het apparaat zonder veel oefening te gebruiken. Hij heeft een compact formaat en een comfortabeler harnas. Inclusief speciale modus voor fine-search en indicatielampen voor meerdere bedolven slachtoffers.

Kenmerken:

Glove friendly design. Handig draaiknop aan de achterkant voor power, en handig schuifknop aan de onderkant voor modus
Spike handling
Switch to transmit
Geluidsloze modus, handig voor oefeningen
Knop voor speciale modus, handig voor de ervaren gebruiker. De fine-search is hiermee een stuk preciezer
Bereik: 50m
Gewicht: 255g
Afmetingen: 132 x 82 x 27 mm
Batterijduur: minimaal 200 uur in Send modus + 1 uur in Search modus. 3 AAA batterijen

Note: batterijen zijn er altijd direct uitgehaald aan het einde van een skitrip. Dus nooit hebben er lekkende batterijen in gezeten!!

Nieuwprijs € 200,-

null

Ortovox Sonde

Door het PFA systeem is deze supersnel klaar om te gebruiken je gooit hem op de Gond en houd het achterste gedeelte vast, vervolgens trek je aan het handvat en hij trekt zich als het ware in model en is klaar om te gebruiken.

Lengte 240 cm
gewicht 310 gram

Nieuwprijs: € 64,95

null

Ik ben altijd blij geweest dat deze set mij heeft vergezeld op m'n skitrips, maar nu maak ik er geen gebruik meer van. Ik heb het gelukkig nooit hoeven te gebruiken, maar het er wel mee "getraind" dus ik kan niet zeggen dat het ongebruikt is, maar ben er altijd wel zuinig op geweest. Ik heb deze set zorgvuldig bij elkaar gezocht en gekeken naar het gebruikers gemak en mbt de rugzak naar draag comfort.

Ik verkoop het graag als 1 set

De prijs:
Richtprijs is € 225,-. Lijkt me een redelijke prijs voor een goede set.

Indien er vragen zijn sta ik je uiteraard graag te woord

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Ik heb interesse in de rugzak, het lawine-materiaal kan ik niet gebruiken.
Mocht je iemand vinden die de 3-eenheid los wil kopen dan ben ik kandidaat voor de rugzak!

Ik heb wel interesse in schep en wellicht in de sonde. Ik hoor het graag als je deze los zou willen verkopen.

Misschien dat je bij WePowder meer kans maakt om de hele set te verkopen.

*bericht bewerkt door Ee1co op 10 jan 2020 15:51

Ik heb eventueel wel interesse in de hele set, zal even een pb sturen

@WouterDelmulle en @Ee1co de set is verkocht.

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Plaats een reactie