Skischool Kaprun

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kaprun

22 feb ga ik met mijn zoontje (8 jaar) naar Kaprun voor een 5 daagse skivakantie. Voor hem zoek ik nog een leuke skischool waar ze Nederlandse leraren hebben en het liefst ook Nederlandse kinderen. Wie heeft er ervaring mee en heeft een goede aanrader?
Of kan ik beter in Zell am see kijken? of gaan die scholen ook die kant op. Mijn zoontje skiet nu 3 jaar en is redelijk gevorderd.

Graag hoor ik jullie ervaringen en tips :)

Alle scholen zijn goed voorzien van Nederlandse leraren en leerlingen, dus daarin maakt het niet veel uit. Schermer heeft in verhouding wat meer Britten in dienst.

Alle scholen zijn goed voorzien van Nederlandse leraren en leerlingen, dus daarin maakt het niet veel uit. Schermer heeft in verhouding wat meer Britten in dienst.

Bennie op 11 jan 2020 20:40

Waarin zit dan wel het verschil? Of maakt het echt niet uit?
Ik weet dat in Gerlos er wel degelijk verschil was, in grootte, interactie en spelletjes enz. Het moet gewoon een feestje zijn. Had in Mayrhofen slechte ervaring, waardoor mijn zoontje bijna niet meer wilde en nu altijd afvraagt of het wel leuk is, vandaar mijn vraag.

Oberschneider is wat massaal, maar heeft wel weer de leukste kinderlanden. Echter is het in de carnavalsweek gewoon heel erg druk en is het overal maximaal gevuld. In die weken zijn de verschillen simpelweg kleiner tussen de scholen.

Inderdaad de grootste kans bij Oberschneider. Veel Nederlandse studenten van het CIOS dan daar aan het werk. Nederlandse kinderen zijn er die week zowieso volop aanwezig. Wel nu al boeken om straks niet teleurgesteld te worden. Heb al vaker gehad dat onze gasten geen skischool meer konden boeken…

Top!! ik ga er inderdaad op tijd bij zijn. Bedankr voor jullie reacties!

Plaats een reactie