Te koop: ZGAN Rossignol Hero Elite LT Ti 162cm SPX 12 2018 (bon+garantie))

Op 1 november 2019 voor € 499,- aangeschaft Rossignol Hero Elite LT Ti + SPX 12 Konect binding uit 2018.

Drie dagen op geskied. Fantastische ski met veel stabiliteit en grip waardoor ik eindelijk op vertrouwde wijze goed tempo kan maken. Ik houd alleen toch meer van korte bochtjes. Wel jammer, want de ski ziet er ook echt awesome uit.

Bon aanwezig. Dus ook nog garantie. Op de laatste dag nog onderhoudsbeurt gehad.

Vraagprijs € 375 euro

null

null

Wat jammer!! Kan je de ST versie van harte aanbevelen.

Wat jammer!! Kan je de ST versie van harte aanbevelen.

St is top, maar de lt zonder meer ook!

Edwin van Riel

@BeataS
In 157 cm is de Rossignol ST ti te koop bij xspo voor €550.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 15 jan 2020 08:06

@BeataS
In 157 cm is de Rossignol ST ti te koop bij xspo voor €550.

Sjaak27 op 15 jan 2020 08:04

Dit is met de goedkopere NX binding, die binding is niet heel stevig. Zou ik niet doen bij zo’n sportieve ski. Ik zou de SPX doen, alleen die is wel 40 euro duurder.

Dub

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 15 jan 2020 09:42

Inderdaad kan je ook kiezen voor een betere binding. Maar zelf geen problemen gehad met die NX binding op eerdere ski's, dus of dat veel gaat uit maken.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 15 jan 2020 09:41

Ik had op mijn LT’s de NX binding. Gewoon jarenlang met mijn 100 kg (toen nog wat meer ;)) probleemloos gebruik van kunnen maken.

Edwin van Riel

Beste mede-wintersporters,

MIJN ROSSI’S GAAN IN DE RAMSJ VOOR 250 EURO!!!
snikt en zoekt zakdoek

Als de heren het dan laten afwegen vanwege de lengte, is er dan geen leuke dame voor mijn ski’s te vinden? Vergeet damesski’s. Juist voor voor dames zijn dit superski’s: altijd grip, altijd controle en toch vergevingsgezind en makkelijk te skiën. Daar houden wij toch allemaal van?

null

null

null

null

null

null

Welke regio?

Heb je pb gestuurd.

Verwacht vanavond wel langs te kunnen komen. Rond 20.30, schikt dat?

Plaats een reactie