Beste ski-app

iPhone 10.

Vandaag nav deze topic ISKI tracker geïnstalleerd en gebruikt.
Weinig batterij inderdaad: 25% en veel informatie.
Ik zal morgen ski tracker uitproberen en vergelijken.

WillemJona op 15 jan 2020 15:49

Ben benieuwd!

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/38fc2d4673f7e70a242efd87...

skitracks zit er inderdaad soms een beetje naast.

MMM12 op 15 jan 2020 22:02

Ik denk dat dat toch ook van je telefoon afhangt. Dit soort extremen heb ik nog niet gehad in ieder geval.

Matthieu op 15 jan 2020 22:34

iPhone 8 denk ik…

iPhone XR, se van mijn dochter, verschillende Android toestellen, skitracks kan dit op allemaal ;)

Edwin van Riel

Zit er op skitracks geen filter die onwaarschijnlijke piekwaardes verwijdert?

De app trace snow doet dat wel. Op je scherm tijdens de sessie staat soms een vreemde piekwaarde, maar deze wordt bij het uploaden gefilterd en dan kom je op wat meer realistische piekwaardes (hoewel met marge natuurlijk). Ook heeft het een meting van snelheid over 10 seconden, wat ook een war realistischer iets is. Nadeel is dan weer dat deze app sinds 2017 niet meer wordt onderhouden.

Weet iemand een app die vergelijkbaar is met Trace? Dus met filter en liefst ook een 10 seconden meting?

Is het niet mogelijk om zelf, of namens wintersporters, zo’n app te ontwikkelen? Heb geen idee wat daar bij komt kijken en ik ben daar zeker niet de aangewezen persoon voor maar er zal hier toch vast wel iemand rondkijken die hier meer kennis van heeft?

Übung macht den meister!!!

Zit er op skitracks geen filter die onwaarschijnlijke piekwaardes verwijdert?

De app trace snow doet dat wel. Op je scherm tijdens de sessie staat soms een vreemde piekwaarde, maar deze wordt bij het uploaden gefilterd en dan kom je op wat meer realistische piekwaardes (hoewel met marge natuurlijk). Ook heeft het een meting van snelheid over 10 seconden, wat ook een war realistischer iets is. Nadeel is dan weer dat deze app sinds 2017 niet meer wordt onderhouden.

Weet iemand een app die vergelijkbaar is met Trace? Dus met filter en liefst ook een 10 seconden meting?

Hessel op 16 jan 2020 07:58

st doet ook wel zoiets. Soms is het Max na een dag lager dan dat je tussentijds ziet staan. Maar blijkbaar werkt dit filter niet echt lekker ;)

@zelf bouwen is nogal een klus en ik zie nog niet direct hoe je dit soort proble zelf duidelijk beter aanpakt, aangenomen dat de bestaande apps ook niet door koekenbakkers ontwikkeld worden. Wel zijn er bv voor de windsurfsport aardig werkende systemen met een kleinere foutenmarge.

Grote vraag is of die in combinatie met verticale verplaatsing goed werken ;)

Edwin van Riel

Deze mannen hebben wat ontwikkeld met echt minimale afwijkingen, maar goed, da’s dus op vlak water https://forum.windsurfing.nl/viewtopic.php?f=62&t=13890429&s…

Edwin van Riel

Vandaag nav deze topic ISKI tracker geïnstalleerd en gebruikt.

Weinig batterij inderdaad: 25% en veel informatie.
Ik zal morgen ski tracker uitproberen en vergelijken.

WillemJona op 15 jan 2020 15:49

Ben benieuwd!

mukkie op 16 jan 2020 04:30

Vandaag Ski tracker aangehad. Batterijverbruik was niet beduidend meer, maar de informatie werd niet verzameld weergegeven. Onder Historie kan ik wel de brokjes zien. Ik herinner mij dit probleem niet van een paar jaar geleden.
Misschien ligt het aan mijn telefoon (OnePlus 5T).

Is het niet mogelijk om zelf, of namens wintersporters, zo’n app te ontwikkelen? Heb geen idee wat daar bij komt kijken en ik ben daar zeker niet de aangewezen persoon voor maar er zal hier toch vast wel iemand rondkijken die hier meer kennis van heeft?

RFKANGOO op 16 jan 2020 08:15

Een dergelijke app kost normaliter al snel enkele tienduizenden aan ontwikkelingskosten. Daar ben je echt honderden uren mee bezig; dus dan moet je echt echt hebben van een uit de hand gelopen hobby.

*bericht bewerkt door Pow! op 03 jan 2021 22:25

See you on the mountain.

Is het niet mogelijk om zelf, of namens wintersporters, zo’n app te ontwikkelen? Heb geen idee wat daar bij komt kijken en ik ben daar zeker niet de aangewezen persoon voor maar er zal hier toch vast wel iemand rondkijken die hier meer kennis van heeft?

RFKANGOO op 16 jan 2020 08:15

Een dergelijke app kost normaliter al snel enkele tienduizenden aan ontwikkelingskosten. Daar ben je echt honderden uren mee bezig; dus dan moet je echt echt hebben van een uit de hand gelopen hobby.

Pow! op 03 jan 2021 22:25

Plus, er zijn echt wel genoeg van zo’n apps die goed genoeg werken. Als die apps kunnen verbeteren zullen we een goede app hebben zonder al te veel batterijverbruik die nog steeds accuraat is (lees: geen 30km/h te snel)

FULL SEND

Ik gebruik skitracks en dat werkt wel goed - maar krijg ik niet aan de (Apple) Health-app gekoppeld (dat zal wel aan mijn gebrekkige kennis van die handel liggen).
De heath-app ‘pusht’ dan weer de apps ‘snoww’ en ‘slopes’ - heeft iemand daar ervaring mee?

Plaats een reactie