Skimaatje(s) gezocht voor vrijdag 21 februari 2020 t/m zondag 1 maart 2020.

Hey fijn dat je ook van skiën houdt!

Ik zal me eerst even voorstellen, Mark Zonnenberg, 41 jaar, vrijgezel, ondernemer, co-ouderschap (50/50) van drie kids, echter die zijn deze carnavalsvakantie bij hun moeder. Dit jaar ga ik voor het eerst sinds een lange tijd zonder kids op skivakantie, beetje vreemd, maar ik zie ook de voordelen daarvan. Het is wel belangrijk dat het goed klinkt en dat iedereen een fijne vakantie heeft. Ik woon trouwens in de Eindhoven.

Het appartement is reeds geregeld en ligt op ongeveer 50 meter van de skilift in HochKrimml (Zittertal Arena). Persoonlijk kom ik hier sinds mijn vierde (dus voor mij een tweede thuis). Mocht je ski-les willen, de skischool ligt op 25 meter van het appartement en kom je op je weg naar de lift tegen. De skiverhuur is naast de piste op ongeveer 40 meter van het appartement. Hotel Flitzstein ligt aan de overkant van het appartement.

Het appartement is voor 4 á 6 personen, maar ik hou het graag op maximaal drie á vier personen.
Betaal ongeveer € 800,- voor het appartement. Is een ruim en fijn appartement met balkon en mooi uitzicht. We kunnen zaterdag 22 februari om ongeveer 10:00 uur in het appartement en vertrekken zondagochtend 1 maart 2020 weer naar Eindhoven (dit doe ik al jaren op zondag terugrijden). De meeste wintersporters moeten op zaterdag hun hotel of appartement verlaten en terugrijden (dan sta je dus in de file) en op zondag heb je nergens last van, vandaar.

Het vervoer is tevens geregeld. Ik heb een Audi A6 met sneeuwbanden en zal zelf rijden.

De kosten voor het appartement, brandstof en andere gezamenlijke kosten delen we door het aantal personen.

Mocht je interesse en/of vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Mark Zonnenberg

Hallo Mark, ik zag je bericht en dat lijkt me wat. Ik ben Wim Hoeckx 63 jaar en ga sinds 1994 jaarlijks een week op wintersport in maart. Nu heb ik vorige week van mijn werk te horen gekregen dat er geen vakanties in maart en april mogen in verband met de ingebruiknaming van een nieuw systeem.
Degene met wie ik zou gaan kan niet in februari dus leek mijn wintersport dit jaar niet door te gaan. Maar mogelijk heb jij nog een plekje?? Alvast bedankt voor je reactie.

Hallo Mark hier ben ik weer, bedankt voor je reactie, heb je nog een plekje?
Zoals vermeld gaan we al jaren midden maart op wintersport met een vriend. Onze beide vrouwen vinden het maar niets met die lange onhandige dingen aan je voeten. Nadat ze 2 keer mee geweest zijn hadden ze het wel gezien, wij de mannen hadden echter de smaak te pakken en zijn vanaf dat moment samen ieder jaar een weekje naar de sneeuw gegaan.
Ik ben in November 2019 bij Sabic in Bergen op Zoom begonnen en net toen we wilde boeken kreeg ik te horen dat er in maart en april geen vakanties opgenomen mogen worden.
Mijn dochter had via dit forum ook iets gevonden dus ik dacht laat ik daar ook eens kijken.
Ik ski dus al sinds 1994 en heb 7 jaar les gevolgd waardoor ik goed uit de voeten kan onder alle omstandigheden. We gingen vaak naar Frankrijk en maakte dan bij voorkeur dagtochten.
Kan ik je morgen tussen de middag even bellen om even kennis te maken en even te zien wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt! Wim hoeckx

Beste Wim,
Dat vind ik prima en hoef niet alles op het Forum wat mij betreft te communiceren.
Heb je mijn privé bericht ontvangen met 06-nummer?
Groetjes,
Mark

Hoi Mark,

Ik heb interesse en een PB gestuurd

Momenteel ga ik (Mark Zonnenberg, 41 jaar) in ieder geval samen met Stefan (34 jaar) op skivakantie. Mocht je interesse hebben? Wacht dan niet te lang, aangezien ik binnenkort de nieuwe gastenkaart ga opvragen, waarop de namen dienen te staan van de mensen die meegaan i.v.m. de Kurtaxe in Oostenrijk.
Met vriendelijke groet,
Mark Zonnenberg

*bericht bewerkt door MarkZonnenberg op 29 jan 2020 18:48

Plaats een reactie