Salomon Divine RS 7 25,5 (38/39)

Zo goed als nieuw. Nauwelijks gebruikt (2x 2 dagen)

vanaf 40 euro

Zie ook:

https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/skien-en-langl…

Goedemorgen. Mijn vrouw heeft altijd moeite met het in de schoenen komen. Gaat dat bij deze schoenen makkelijk?

*bericht bewerkt door markdjmb op 21 jan 2020 10:06

Als aantrekken echt een probleem is, zou ik eens kijken naar de Atomic Savor met achterinstap.

Edwin van Riel

Ze heeft vroeger een ongevalletje gehad met de brommer en daardoor blijft haar enkel gevoelig. Bij het instappen in de schoenen moet je meestal je voet naar beneden duwen en dat is nu het knelpunt. Ikzelf heb daar totaal geen last van en het kan zijn dat ze bij deze schoenen miss door het materiaal wel makkelijk naar binnen glijdt. Met de falke sokken ging het afgelopen jaar wel een stuk makkelijker

Inderdaad gevalletje iets meer dan het normale ongemak dan. Persoonlijk zou ik dan toch even ermee bij een goede bootfitter binnenlopen. Denk dat gokken op een paar schoenen van mp niet heel veel toevoegt. Kans dat je net een goede maat&pasvorm treft is niet groot, dat dit allemaal klopt en dan toevallig ook nog gemakkelijk aantrekt lijkt me wel heel klein worden.

Welke regio wonen jullie @markdjmb?

*bericht bewerkt door evr66 op 21 jan 2020 10:43

Edwin van Riel

Inderdaad gevalletje iets meer dan het normale ongemak dan. Persoonlijk zou ik dan toch even ermee bij een goede bootfitter binnenlopen. Denk dat gokken op een paar schoenen van mp niet heel veel toevoegt. Kans dat je net een goede maat&pasvorm treft is niet groot, dat dit allemaal klopt en dan toevallig ook nog gemakkelijk aantrekt lijkt me wel heel klein worden.

Welke regio wonen jullie @markdjmb?

evr66 op 21 jan 2020 10:43

Wij wonen op de Veluwe (Elburg)

Inderdaad gevalletje iets meer dan het normale ongemak dan. Persoonlijk zou ik dan toch even ermee bij een goede bootfitter binnenlopen. Denk dat gokken op een paar schoenen van mp niet heel veel toevoegt. Kans dat je net een goede maat&pasvorm treft is niet groot, dat dit allemaal klopt en dan toevallig ook nog gemakkelijk aantrekt lijkt me wel heel klein worden.

Welke regio wonen jullie @markdjmb?

evr66 op 21 jan 2020 10:43

Wij wonen op de Veluwe (Elburg)

Plaats een reactie