Neerlandsch trots in Zell am See

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-wild-gevecht-bij-apres…

Ik ga het nooit bevatten hoe iemand in vakantiestemming, ook met veel drank op, zich hiertoe laat verleiden

Gaan we echt dit soort non relevante berichten hier nog plaatsen? asjeblief zeg.

Op de zelfde site, iets verder naar beneden vond ik dit filmpje. Dat lees/kijk ik liever…
https://www.hln.be/video/kunstenaar-maakt-prachtige-kunstwer…

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Op zich niet vreemd dat er zoiets gebeurd. Er worden overal festiviteiten georganiseerd om zoveel mogelijk drank om te zetten. Dan is dit een van de nadelige bij effecten hoe triest ook. Het is wachten totdat er iemand s’ochtends in beschonken toestand een klein kind torpedeerd. Of wat later op de dag op de dag met een paar halve liters in de kraag.

Gaan we echt dit soort non relevante berichten hier nog plaatsen? asjeblief zeg.

Frank66 op 20 jan 2020 09:47

Sorry @Frank66, mijn excuus. Ik was mij niet bewust dat je dit niet wilt zien op een forum, in de stube.

Ik stoor mij duidelijk een stuk meer aan dit achterlijke gedrag van dronken landgenoten, voor hetzelfde geld was zij nu een 18 jarige met een dode op haar geweten.

*bericht bewerkt door HN65 op 20 jan 2020 10:41

Ik stoor mij duidelijk een stuk meer aan dit achterlijke gedrag van dronken landgenoten, voor hetzelfde geld was zij nu een 18 jarige met een dode op haar geweten.

HN65 op 20 jan 2020 10:34

Niet best dat je je stoort aan 17 miljoen landgenoten als ze iets verkeerd doen. Dit gebeurt toch net zo in elk ander land? Je weet daarbij niet eens wat er vooraf is gegaan, tenzij je alles geloofd wat er op een nieuwssite geplaatst wordt…

A winter without powder isn't a winter!

Ik ben helaas ook weleens in een situatie geraakt in de apres ski, waarbij matten de enige uitkomst was… Dat wil echter niet zeggen dat er echt wel heel veel mis met je is als je iemand met een glas gaat bewerken.

Overigens ben ik in veel Europese plaatsen op stap geweest en dat lekker grimmige sfeertje dat hangt in Nederlandse uitgaansgebieden met tal van uitsmijters om de boel een beetje in het gareel te houden als er weer eens iemand verkeerd gekeken heeft, is toch wel redelijk uniek hoor.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik ben jarenlang in Andorra op de wintersport geweest toen een vriend van mij daar nog een kroeg had. Deze werd tijdens de après ski druk bezocht door de Nederlanders, maar 's avonds was het nog vele malen drukker met Engelsen. Hier werd erg veel gedronken, maar verder was het toch redelijk rustig. Totdat de Engelsen naar een andere kroeg of discotheek gingen en daar de Fransen en/of Spanjaarden tegen kwamen. Een vrij explosieve cocktail is dat toch wel hoor. Het zijn echt niet alleen de Nederlanders die zich kunnen misdragen, maar overal kom je de rotte appels wel tegen. Helaas. De zoon van een bekende van mij hier in Twente is paar jaar terug in Kirchberg de vernieling in geschopt en geslagen. Die jongen kan nog steeds niet normaal functioneren, hele leven naar de klote. En waarom? Niemand die het weet…

Kortom lekker apres ski direct na het skiën en daarna lekker naar bed. Volgende ochtend weer vroeg op de verse ribbels

Kortom lekker apres ski direct na het skiën en daarna lekker naar bed. Volgende ochtend weer vroeg op de verse ribbels

marklit op 20 jan 2020 19:28

Zeker waar 🤟😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie