Een goede ski

Maar, ben je er nu al een beetje uit waar je je op wilt gaan richten @Robbert72?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja denk ik wel!
Ik ga zeker de GS van Rossignol proberen en dan wel iets korter dan ik gewend ben voor het makkelijker draaien en mijn knie te ontlasten.

Ja denk ik wel!
Ik ga zeker de GS van Rossignol proberen en dan wel iets korter dan ik gewend ben voor het makkelijker draaien en mijn knie te ontlasten.

Robbert72 op 31 jan 2020 15:40

Welke, de Lt Ti? Zou je best eens heel prettig (en comfortabel) kunnen vinden ;)

Edwin van Riel

Ik heb dat altijd fijne en eenvoudig draaiende ski’s gevonden die je best op hun donder kan geven. Wat vriendelijker dan mijn Nordica’s…

Click. Click. Peace

Ja dat is ook nog een ding ik hoop dat ik ze beide kan proberen?

Ik heb dat altijd fijne en eenvoudig draaiende ski’s gevonden die je best op hun donder kan geven. Wat vriendelijker dan mijn Nordica’s…

Rogier op 31 jan 2020 15:44

Da’s precies goed omschreven. Je kunt er aardig op tekeer gaan, maar ze zijn gewoon erg comfortabel te skiën ook

Edwin van Riel

Ik vond de 9S ook altijd super draaien!
Maar nu iets te direct voor mij

@Robbert72 Die Rossi's Hero Elite LT Ti kan ik echt aanraden. Je zou ook nog de Atomic Redster G9 kunnen proberen (Niet de S9… dat is de slalom variant). Ik ben zelf heel blij met mijn Blizzards Firebird WRC maar ik denk dat je die te stijf vindt; Dezelfde categorie als de al eerder genoemde Nordica's van @Rogier

Succes!
D

*bericht bewerkt door dokteruk op 31 jan 2020 16:35

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Plaats een reactie