Huisje chalet huren

Hallo,
Wij willen deze zomer ook naar de bergen.
Zijn opzoek naar een vakantiehuis chalet, mooi gelegen .
Oostenrijk is de voorkeur.
Wie weet iets moois voor ons
Weet niet of ik dit mag vragen op deze wintersport site

Gr Emiel

Voor hoe veel mensen en voor wat voor budget zoek je? Ik zie nog wel eens leuke huizen op een lokale facebook voorbij komen namelijk.

2 volwassenen 2 kinderen .

*bericht bewerkt door EmielBos op 26 jan 2020 21:05

Wat wil jij doen gedurende je vakantie?
Zelf vind ik de regio rond Mittersill wel mooi.
Je zit dan midden in de Hohe tauern (mooi museum in Mittersill) en hebt een dal vanaf Krimml (waterval) tot Zell am see
Met er tussen in genoeg wandel paden etc.
In Hollersbach zijn genoeg chalet te vinden en goed eten bij de sahne alm

Als ik de topicstarter zou zijn zou ik mezelf eerst even verdiepen in de verschillende gebieden/bergketens die er zijn in relatie tot wat je wensen zijn en bedenken wat je überhaupt wil doen op vakantie (en hoe lang).
Het is zo wel heel erg algemeen.

Maar als je nu een antwoord zou willen: Kijk eens in Schönenbach in het Vorarlberg. Een keer verbleven tijdens een zelfbedachte meerdaagse hiketocht.
Of is dit antwoord ook te algemeen? 😉

Je kunt in Oostenrijk voldoende huisjes/appartementen vinden voor zeer schappelijke prijzen. Vaak voor 1/3 van de hoogseizoen prijs in de winter. Er is voldoende te doen in de wintersport gebieden in de zomer (Schlucht lopen, naar gletsjers, cannyoning, huttentochten of een combinatie van actieve/relaxte activiteiten). De kans in Karinthië op goed weer is wel iets groter dan aan de noordkant van de Alpen. De verschillende meren in Karinthïë zijn allemaal aanraders. Verder heeft Flachau een goed buitenbad met glijbanen en is een goede uitvalsbasis voor andere activiteiten. Ook area 47 is een overweging waard. Bepaal eerst je activiteiten die je wil ondernemen en kies daarna het juiste gebied.

2 jaar terug in de winter chalet gehuurd via deze Duitstalige site, beviel prima: https://www.huettenland.com/

Plaats een reactie