rossignol hero elite mt ti multi turn (iemand hier ondervinging mee)

ik heb mij deze skis aangeschaft en graag had ik al wat reacties hierover van personen die deze Rossignols reeds gehuurd of in hun bezit hebben.

gewoon lekker gaan skiën. prima relaxte lat, kun je aardig gas mee geven en straft weinig af ;)

Edwin van Riel

Niet gehuurd, wel getest.
Ik vind het een superfijne ski, lekker smooth, zeker niet moeilijk te skien. Een echte all rounder door de extra breedte onder de voet.
Zou bijna mijn Blizzard RC ti ervoor inruilen.

Leuke ski, makkelijk te skien. Doet alles eigenlijk wel prima. Voor heel veel niveaus geschikt. Voor de gevorderde die zonder al te veel kracht wil skien. Voor de licht gevorderde die technisch bij wil leren. Gaat allemaal prima. Mensen die vooral op hoge snelheid lange bochten carven kunnen beter naar een andere ski kijken. De LT Ti dan als je bij Rossi wilt blijven.

Heb hier afgelopen week 2 dagen op geskied (huurski). Was mijn tweede keer in de sneeuw als skier (na les op een rollerbaan en aantal jaren snowboarden). Vond het een fijne, eenvoudige ski om te skien.

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

null
Ondanks dat de meningen uit een lopen over de kwaliteit van de skie.
Ben ik afgelopen vrijdag teruggekomen van een week Fieberbrunn en heb heerlijk geskied op mijn Hero all turn. Ook de oversteek naar Hinterglemm gemaakt 1950 meter hoog in de middag wat hopen waar de skie moeiteloos doorheen ging.
Aan de kant van Fieberbrunn wat meer schaduw en mooie pistes. Zoals je ziet al een jaartje ouder en 130kg dus met gepaste snelheid.
null

*bericht bewerkt door Intruder op 29 jan 2020 23:20

bedankt allen voor de reacties, ik lees dat ik een goede koop gedaan heb, ik ga mij smijten binnen 8 dagen in Livigno !!!

Plaats een reactie