Gopro keuze 7 of 8

Hoewel er al wat topics zijn, heb ik een specifiek vraagje voor de ervaringsdeskundigen.

Ik wil mijn gopro 3 upgraden naar 7 of 8. Vooral vanwege de stabilisatie.
Bij de 8 is die iets beter en in meer settings bruikbaar, maar voor het skiën mag er soms ook wel een hobbeltje in zitten, anders wordt het soms onnatuurlijk 'slick' (alsof je met een drone langs de helling vliegt in plaats van zelf skiet).
Is dat natuurlijke met de 8 ook te creëren of filtert de stabilisator alle hobbels al weg?
Voordeel van de 8 is dan wel weer dat hij meer stabiliseert als je dat wel wilt en de 7 dan aan zijn grens komt. Maar is dat een reden om af te zien van de 7?

Ga dan voor de 8! Daar kun je namelijk de hoeveelheid stabilisatie zelf instellen (geen, hypersmooth 2.0 of HS boost). Bij de 7 heb je of geen, of hypersmooth. Beter dat je de keuze wel hebt dan niet. :) De ‘digitale lenzen’ en presets die je kan maken is echt een groot voordeel in mijn ogen :)

*bericht bewerkt door Rene op 31 jan 2020 10:45

met Rene… Als je zo lang met je vorige GoPro hebt gedaan, kies dan de 8. Het prijsverschil is relatief klein… en de extra features zijn het dan zeker waard.

Upgrade van 7 naar 8 is wel heel persoonlijk, en de moeite vaak niet waard. Maar in dit geval: zeker de 8!

Zoek ook even naar de inruilactie die loopt/liep. Waarbij je een oude camera kon inleveren (je Gopro 3 OF een andere oude camera) voor 100 euro korting op de gopro 7 of 8

Mocht je voor de 8 gaan, wel even de reacties hier lezen: https://nl.pepper.com/aanbiedingen/gopro-hero-8-met-inruil-v…. Scheelt je toch mooi 25%, oftewel de GoPro 8 voor GoPro 7 geld

Ik ben zelf vanaf de 4 overgestapt naar de 8. De stabilisatie is wel bizar, ik heb 'm zelfs op m’n snowboard geplakt en gefilmd, https://imgur.com/a/kc1HAhx niet heel spectaculair shot, maar laat wel goed de werking zien :)

Thanks @ all, het wordt dan inderdaad de 8 denk ik.
Filmpje van @tnotno is wel overtuigend 👍
Prijsverschil is nu relatief klein.

Ik heb zelf een GoPro Hero 8. De stabilisatie is stukken beter, dan die van de Hero 7.

*bericht bewerkt door moderator (Rene) op 25 feb 2020 16:58: Commerciële link verwijderd.

Wij zaten met dezelfde keuze voor de vakantie. Maar de acht is maar iets duurder dan de zeven en bij een hoop grote winkels met een gratis tweede accu en lader. Filmpjes mee gemaakt en zeer tevreden. Moet nog editten maar zit er goed uit.

Plaats een reactie