Trein naar Oostenrijk

Het is tot nu toe perfect gegaan! Treinen rijden op tijd, aansluitingen zijn prima. We zitten nu in de trein naar Bressanone! Bedankt voor de tips. Wij genieten van uitzicht op de witte bergen!

@Mukkie

Waar gaan jullie heen??? 😃
Have fun daar terplaatse and “pictures” please.!!!

Born to run. B.S.

@Mukkie

Waar gaan jullie heen??? 😃
Have fun daar terplaatse and “pictures” please.!!!

dan58 op 8 feb 2020 10:28

Ja waar gingen wij ook al weer heen? 🙃 We gaan het straks zien hoe de pistes erbij liggen! 🙈

@dan58 lezen hè man, of moet ik het komen voorlezen? 😜😜😜😁

Wij gaan morgen van Amsterdam naar Dusseldorf, daar eten we wat en dan stappen we twee uur later op de nightjet naar Innsbruck.
De volgende ochtend om 9u komen we aan en dan nemen we nog 3 treinen richting Dolomieten (Bressanone).

mukkie op 6 feb 2020 15:09
Bla, bla, bla.

@bartvwg

BEGRIJPEN man, dit was " een jookje" omdat Mukkie ons al tientallen keren in diverse topics had gezegd waar ze naar toe ging en ik al eens had gezegd " We weten het nu wel".
Dus : LEZEN man.😉

*bericht bewerkt door dan58 op 08 feb 2020 11:24

Born to run. B.S.

@bartvwg

BEGRIJPEN man, dit was " een jookje" omdat Mukkie ons al tientallen keren in diverse topics had gezegd waar ze naar toe ging en ik al eens had gezegd " We weten het nu wel".
Dus : LEZEN man.😉

dan58 op 8 feb 2020 11:19

Hahaha! Ik snapte hem wel hoor @dan58 😂👍

*bericht bewerkt door mukkie op 08 feb 2020 12:32

@bartvwg

BEGRIJPEN man, dit was " een jookje" omdat Mukkie ons al tientallen keren in diverse topics had gezegd waar ze naar toe ging en ik al eens had gezegd " We weten het nu wel".
Dus : LEZEN man.😉

dan58 op 8 feb 2020 11:19

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. 👍
Tja, ik lees niet alles hè. 🤷‍♂️

Bla, bla, bla.

Voor allen die nog geïnteresseerd zijn in de afloop van de treinreis. Las dat er was interesse was.

Het reizen met de trein is echt top, echter moet ik wel zeggen dat het meenemen van o.a boodschappen niet echt handig is. Dit neemt gewoon teveel ruimte in.

In de trein hadden we gereserveerde plekken. Bovenaan de plaatsen staan waar je in stapt en waar je uitstapt. Ideaal en hierdoor zit er niemand op je plek.

Er is genoeg beenruimte en met 4 personen kun je mooi een tafeltje reserveren. De tijd vloog eigenlijk voorbij. Het overstappen verliep ook heel gemoedelijk en het was allemaal erg gemakkelijk te vinden.

Het enige nadeel wat ik aan het reizen van de trein vind is het niet kunnen meenemen van boodschappen. Zeker gezien het feit dat de winkels dicht zijn om 18:00 op zaterdag en lieten wij nu net om 17:45 aangekomen zijn in Kaltenbach. Helaas, maar goed.

Maar ik raad het iedereen aan en zal het eigenlijk aanraden. Zeker voor die 88€ euro retour.

@Daan, dankjewel voor het verslag en fijn dat het zo goed bevallen is! Hopelijk wordt het weer snel beter voor jullie, zag vandaag een foto van een hele lange rij voor de lift in Mayrhofen…

@Daan, dankjewel voor het verslag en fijn dat het zo goed bevallen is! Hopelijk wordt het weer snel beter voor jullie, zag vandaag een foto van een hele lange rij voor de lift in Mayrhofen…

RoyvD op 10 feb 2020 20:32

Klopt Roy, die foto heb ik ook gezien. Wij hebben de afgelopen dagen in Hochzillertal geskied. Voor zover het mogelijk was ivm sluitingen lift. Morgen gaan we naar Zillertal 3000 (Mayrhofen)…erg benieuwd naar de drukte.

Even nog voor geïnteresseerden. Op de terugweg zouden we vertraging oplopen door werkzaamheden aan het spoor. Dit zorgde ervoor dat wij 6 uur later op bestemming zouden aankomen weer. Om dit op te lossen, vandaag gebeld met de DB en konden gratis alles om boeken. Ideaal.

Plaats een reactie