Wintersport half maart.. last minute of juist niet?

13 maart ga ik toch nog een weekendje skiën.
Nu vragen wij ons af: Last minute boeken en het weerbericht afwachten of toch nu al boeken en een wat hoger gebied kiezen.
Iemand advies? Is er Last minute überhaupt nog wat te boeken tegen die tijd?

Week van 13 maart is laagseizoen dus zal zeker nog iets te vinden zijn. Als je met hele groep bent misschien toch op zeker spelen en al boeken.

In alle andere gevallen…sneeuw ligt er genoeg die periode maar last minute kan je wel omstandigheden afwachten en voor zonnetje gaan. Ik zou dus voor last minute gaan.

Die tijd zou ik het ook lekker last-minute doen. Keuze genoeg normaal gesproken en je kunt de regio uitkiezen waar het weer en condities ideaal zijn.

Ik zit met hetzelfde dilemma een week eerder. We willen met een klein groepje een lang weekend van 5 tm 9 maart. En dan liefst ergens vooraan in Oostenrijk. Er zijn nog diverse accomodaties te krijgen. Maar zowel gunstig gelegen (dicht bij lift of skibushalte) en goedkope accommodaties zijn al schaarser. Of het wordt duurder, of het is enkele kilometers van de lift/skibushalte waardoor je ter plekke de auto nodig hebt.

Ach… nog een nachtje over slapen en morgen nog eens kijken. Dan duurt de voorpret om iets te zoeken ook langer ;-)

Liefhebber van sneeuw, bergen en extreem weer.

13 maart ga ik toch nog een weekendje skiën.
Nu vragen wij ons af: Last minute boeken en het weerbericht afwachten of toch nu al boeken en een wat hoger gebied kiezen.
Iemand advies? Is er Last minute überhaupt nog wat te boeken tegen die tijd?

J-W-B op 31 jan 2020 17:17

@J-W-B boek geen Ardennen, Sauerland.
Alle Alpenlanden zijn perfect.
Het is nog steeds winter en buiten seizoen.
Ter info: mijn laatste skidag in Oostenrijk is nog 60 dagen later.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Ik zou tzt op pauschalangebote zoeken. Krijg je ooit verrassende aanbiedingen.

Plaats een reactie