gezocht: Blizzard RC TI 160 cm skis

Sinds dat ik zelf met volle tevredenheid ski op de 1m72 versie zou ik graag voor mijn vrouw de 1m60 versie van de Blizzard RC TI kopen.

Als iemand nog ergens een setje heeft staan of weet te vinden dan horen we het graag!

null

Dank en groet
Sam

Zie ze wel op marktplaats staan.

Hen48

Zo zo, mijn foto🤔

Zie ze wel op marktplaats staan.

Hulst op 31 jan 2020 22:26

Aha, waar dan, die ene van Johnny uit middenmeer zijn niet t goede modeljaar namelijk (andere kleuren)

Zo zo, mijn foto🤔

Sjaak27 op 31 jan 2020 22:53

hey sjaak, als je dr aanstoot aan neemt google ik een andere foto…of noem ik je even als fotograaf!

Geen probleem @ samhelmer. Het is een fijne ski. Zal lastig zijn om een goed paar te vinden.

Mocht het niet lukken dan is de Rossignol MT Ti een mooi alternatief.

Zie ze wel op marktplaats staan.

Hulst op 31 jan 2020 22:26

Aha, waar dan, die ene van Johnny uit middenmeer zijn niet t goede modeljaar namelijk (andere kleuren)

samhelmer op 31 jan 2020 23:35

Wel jaar zoek je dan?

U only live ones

De Rossignol MT ti is inderdaad ook een fijne ski, eventueel ook de Rossignol Plus ti.
Verder vergelijkbaar vind ik ook de Dynastar speedzone 12ti.

Dank voor de tips allemaal!
Die alternatieven ga ik ook even uitchecken

@joris: ik zoek de versie met exact de zwart oranje kleuren van de foto, ik mee dat die zo gemaakt zijn rond 2016 en 2017 maar dat weet ik niet zeker

Ik zou Johny van Marktplaats toch eens vragen, die heeft natuurlijk toch zijn aanvoerkanalen.

Hier nieuw te koop:

https://www.skiandbikes.de/rc-ti.htm

2016/17, dus volgens mij in de juiste kleur.

Liever technisch mooi van blauw dan krampachtig van rood :-D

Is van het seizoen ervoor (wat samhelmer zoekt dan) , maar op print na volgens mij dezelfde ski.

En je vrouw skiët op dezelfde manier?

Hier nieuw te koop:

https://www.skiandbikes.de/rc-ti.htm

2016/17, dus volgens mij in de juiste kleur.

MarlenaMop op 9 feb 2020 00:20

Dankjewel voor de tip Marlena! En nog nieuw zo te zien? Deze zijn inderdaad niet uit t jaar wat ik zoek…maar desondanks supertof…en weer een goede duitse website erbij om te onthouden

Plaats een reactie