reisgenoten 15/02-22/02 (of ev. last minute 08/02-15/02)

Hallo,

Ik zou graag zoals elk jaar nog een weekje gaan skiën, maar ben er nog niet in geslaagd om reisgenoten te vinden. Ik ga liefst met de auto en meestal naar een appartement (soms eens koken, soms eens op restaurant), maar een hotel mag eventueel ook. Luxe hoeft niet, maar graag wel een echt bed. Qua bestemming ben ik redelijk flexibel. De Dolomieten zou ik na lange tijd nog eens graag doen, maar ik sta ook open voor alle andere landen. Ik hou niet echt van de typische après-ski maar iets gaan drinken mag natuurlijk altijd.

I.v.m. mijn werk is de week van 15/02 het makkelijkst voor mij. Een week eerder zou last minute eventueel nog kunnen, een week later kan ook maar dan zal het wel nog drukker zijn door de vakanties overal.

Over mij: ik ben 32 (M), woon afwisselend in Mechelen en Mol (België), ben gevorderd skiër, en ga al wel eens vaker met groepen van op een forum skiën als ik met mijn vrienden weer eens geen gezamenlijke week kan vinden. Antwoord maar hier of stuur een PB als je interesse hebt!

Groetjes,
Tomas

Heb je een PB gestuurd.

Hoi Thomas,
Al voorzien? Ik kan uitsluitend week 10 en ga graag met de bus.
Sunweb, La Plagne, app., reis en skipas voor € 499
Graag reactie.
Groet, Maria.

Tja, ik kan zelf enkel nog 15/02-22/02 en ga liever niet met de bus. Er zijn intussen 2 geïnteresseerden die misschien meegaan met uiteenlopende skiniveaus en leeftijden. Er staat nog niks vast, bestemming ook nog niet. Als er nog iemand wil meegaan, laat maar weten.

Plaats een reactie